Clickster:download failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkvh

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Recentelijk het MP3 downloadprogramma Clickster gedownload. Voldeed aanvankelijk geheel aan de verwachtingen. Sinds een dag of 5 lukt geen enkele download meer en krijg ik telkend de mededeling 'Failed'. Dacht eerst dat het een truck was van Clickster om de pro versie aan te laten schaffen. Heb ik dus maar gedaan want de dollar staat lekker laag. Probleem blijft echter hetzelfde. De help functie zegt dat Clickster toegang moet hebben tot alle poorten en dat er iets op mijn systeem kan lopen dat de toegang tot deze poorten blokkeert. Hoe kom ik erachter wat de boosdoener is in dit geval en hoe verwijder ik die. Of kan het nog iets anders zijn?
NB Ik heb in de beveiligingsafdeling de firewall voor Clickster tijdelijk uitgeschakeld/uitgezonderd maar dat hielp ook niet.

ik zet altijd in mijn router alles open nooit gezijk met poorten. en het is handig voor mijn server waar ik gameservers op host. Zorg wel dat je virus scanner en firewall goed werken.

Op het verkeerde been?

Merkwaardig was natuurlijk dat de downloads een tijdje zonder broblemen binnenkwamen en zonder enig (herkenbare) aanleiding plotseling niet meer.Dat poortenverhaal vanuit de helpfunctie van Clickster kwam mij dan ook wat gezocht voor. Ik heb daarom systeemherstel toegepast naar een datum voorafgaand aan de downloadfailures. Nu functioneert alles weer naar wens. Misschien heeft de helpfunctie ons op het verkeerde been gezet?

als het ineens kwam dan is het geen poorten verhaal nee ik raar je iets anders aan om een andre programa te gebruiken natuurlijk mag downloade nietmaar als je het wil doen moet je voor de lol maar een op nieuwsgroepen(eweka) google dit werkt echt geweldig heb ik dan gehoort he:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan