Client service voor netware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spina

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Berichten
124
heb 1 gebruikersaccount aangemaakt met wachtwoord. Wil echter weer standaard aanmeldingsvenster weer installeren. config>gebruikersaccount>de manier waarop gebruikers zich aan en afmelden.
maar krijg dan de melding: "Client Services voor Netware heeft het welkomstvenster en snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld. U kunt Client Services voor Netware verwijderen als u deze functie wilt terugzetten"
Weet iemand hoe ik dat kan doen en wat voor gevolgen die eventueel nog meer heeft?
bij voorbaat dank
 
Je moet bij de eigenschappen van je LAN verbindig de eventuele ipx/spx protocoll verwijderen. En ook de eventuele client voor netware

Zolang jij niks met Novell te maken hebt kun je probleemloos verwijderen
 
Dank je Mario, maar hoe ik dat, ben beetje digibeet
 
Ga naar start, instellingen, netwerkverbindingen en dan rechtsklikken op je LAN verbinding en dan kiezen voor eigenschappen.

Dan klik je op datgene wat je wilt verwijderen (client service voor netware) en klikt op verwijderen
 
hallo Mario
Heb alleen de vinkjes ervoor weggehaald, is dit niet voldoende. maar krijg nog dezelfde melding.
Moeten ze volledig verwijderd worden? Heeft dit dan geen gevolgen voor de LAN waar ik deze laptop op aansluit?
bvd
 
Zolang jij niet inlogt in een novell netwerk is er niks aan de hand
 
Hallo Mario
Bedankt, het werkt in iedergeval in de standalone situatie.
dank je voor je snelle reactie
 
over de pc

Ga naar start, instellingen, netwerkverbindingen en dan rechtsklikken op je LAN verbinding en dan kiezen voor eigenschappen.

Dan klik je op datgene wat je wilt verwijderen (client service voor netware) en klikt op verwijderen

hey m@rio ik ben dennis en k zou dat ook graag terug die welkomvensters gebruiken
maar als k client service voor netware verwijder heeft dat dan gen efect op mijn pc of internet verbinding ? als je dit even wilt beantwoorde dat zou k heel fijn vinden dankje.
 
met draadloos internet

Hoe werkt ditzelfde verhaal met draadloos internet ik kom er niet uit?,

alvast bedankt voor reageren iemand help!!
 
Paj,

Het topic stamt uit 2003 en is met recht een zeer oud topic. Niet nodig om daar nog in te reageren.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan