Client volg systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mraddicted

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2011
Beste forumleden,

Ik hoop dat ik deze vraag in het juiste forum plaats.
Ik ben op zoek naar een cliënt volg systeem. Dit kan in access, maar excel vind ik ook prima.
Uiteraard sta ik ook open voor een andere mogelijkheid, zoals opensource o.i.d.

Wat zoek ik / Wat wil ik?

- Cliëntdossier / traject openen en sluiten.
- Documenten onder cliëntdossier/traject opslaan, bewerken.
- Tijd registreren.
- Rapportage schrijven onder cliëntdossier/traject, eventueel op te delen in tabbladen.

Kent iemand een programmaatje of standaard acces/excel database die dit kan?
Het liefst gratis, maar als het mij erg bevalt ben ik bereid te betalen. Ik ben wel starter, dus ben op zoek naar iets werkbaars met een laag budget.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren.

Gr. Johan

Wat je eigenlijk zoekt is een CRM systeem. En dan liefst gratis. Dan wordt de spoeling uiteraard dun, want de meeste bedrijven die software maken willen daar wat aan verdienen. Denk aan Microsoft... Die hebben een prachtig CRM systeem gebouwd (Dynamics) dat behoorlijk schaalbaar is voor bedrijven, maar natuurlijk niet gratis. Dan heb je SalesForce, zelfde verhaal. Als je zoekt op 'Opensource CRM' kom je wel wat tegen, bijvoorbeeld SuiteCRM. Daar weet ik verder niks van, dus dat mag je op eigen initiatief verder uitvogelen :D.

Hier vind je nog wat voorbeelden van RPT software die (pretenderen) een gratis CRM sjabloon hebben. Wellicht krijg jij die wél aan de praat (mij lukt het op het werk in ieder geval niet). Microsoft had vroeger aparte pagina's voor het kleinbedrijf en daar stond een hele bruikbare sjabloon op, maar die is inmiddels verdwenen (de pagina + de db). Gelukkig heb ik 'm indertijd wel gedownload, dus ik kan hem wel uploaden. Maar dat moet dan vanavond, want ik kan er nu niet bij.

zoals ik al zei wil ik er wel iets voor betalen hoor. maar een duur client volg systeem van een paar 100 euro per jaar is voor mij niet te betalen.
CRM is zeker de engelse term? Ik hoop iets betaalbaars (of gratis) te vinden in het Nederlands. Simpel en niet te ingewikkeld.

@octafish, ik ben benieuwd naar het sjabloon wat je nog hebt. Ik heb er inderdaad naar lopen zoeken, maar kan het nergens meer vinden.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan