Hoi
Wat heb ik:
Ik heb een spreadsheet met bijna 1000 regels verdeeld over ruim 200 clienten.
Regel 1 is een normale "header row"
Iedere client heeft tussen de 1 en 6 regels met data.
Kolom A, bevat de unieke client naam (dus daar waar een client meerdere regels heeft staat deze iedere keer in kolom A vermeld.
Wat wil ik:
Ik wil voor iedere client een apart spreadsheet hebben.
Deze moet beginnen met de "header row" en gevolgd door de regels van 1 client (dus soms 1 extra regel, soms 2, 3 , 4, 5 of 6)
Dus ik heb eigenlijk een code nodig die:
- de eerste regel in een nieuwe sheet kopiert,
- daarna de regels copieert die bij de 1e client horen,
- daarna die sheet "moved" naar een nieuwe werkbook en
- tenslotte dezelfde acties opnieuw uitvoert.
Alvast bedankt
Humadgen
Wat heb ik:
Ik heb een spreadsheet met bijna 1000 regels verdeeld over ruim 200 clienten.
Regel 1 is een normale "header row"
Iedere client heeft tussen de 1 en 6 regels met data.
Kolom A, bevat de unieke client naam (dus daar waar een client meerdere regels heeft staat deze iedere keer in kolom A vermeld.
Wat wil ik:
Ik wil voor iedere client een apart spreadsheet hebben.
Deze moet beginnen met de "header row" en gevolgd door de regels van 1 client (dus soms 1 extra regel, soms 2, 3 , 4, 5 of 6)
Dus ik heb eigenlijk een code nodig die:
- de eerste regel in een nieuwe sheet kopiert,
- daarna de regels copieert die bij de 1e client horen,
- daarna die sheet "moved" naar een nieuwe werkbook en
- tenslotte dezelfde acties opnieuw uitvoert.
Alvast bedankt
Humadgen