Clipart (denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Hallo, als ik nu bijv. bij powerpoint een object wil invoegen krijg ik een hele lijst met zo ongeveer alle grafische bestanden die erop mijn pc te vidnen zijn. Hoe krijg ik dit weg, want dit is een beetje overbodig

Echt helemaal snappen doe ik de vraag niet, omdat als je doet wat jij hebt gedaan, Windows je eerst nog naar een "soort" object vraagt dat je wilt gaan invoegen en afhankelijk van de keuze die je daar maakt (en daarna naar de map / lokatie surft) waar dat soort bestanden staan, wordt de keuze beperkt,.......... toch ?

ja ok, ik heb m ook wel een beetje krom gestelt mischien. Ik ben net begonnen met powerpoint. Als ik bij een lege dia, iets wil invoegen hier bij doe ik ff een screenshot ter verduidelijking. De ene rode cirkel stelt de knop voor waar ik dan op druk, en de andere het scherm dat er te voorschijn komt. Ik weet dat er ook wel andere manieren zijn om afbeeldingen in te voegen. Maar dit is best makkelijk (als het goed zou werken) En dat laatste vak daarin staan ong alle afbeeldingsbestanden van m'n comp. Beetje overdreven dus. En nu wil ik die graag weer leeg hebben. Zodat ik zelf afbeeldingen kan importeren. Hoe doe je dit?

ja bijlage dus...

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    62,3 KB · Weergaven: 28
Welke versie Office / Powerpoint heb jij ?

Ik krijg namelijk in mijn Office 2000 Powerpoint bij nieuwe dia, invoegen, object,

het in de bijlage staande scherm aangeboden.....?
Als jij een hogere versie hebt, dan moet ik passen.....

Bijlagen

• presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 33
ik heb ook 2003, ik zal eens voor je kijken :)

Hierbij bijlage hoe je het zou moeten doen:

Bijlagen

• powerpoint.jpg
    powerpoint.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan