Clonecd installeren maar werkt niet in vista!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dpac
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dpac

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Hallo ik hoop dat jullie me kunnen helpen

ik moet een paar imagebestanden branden, nu heb ik ook imageburn als programma maar die werkt niet goed op 1 of andere manier, nu hoor ik dat clonecd ook heel goed is.

Ik heb Clonecd versie 5.3.1.3 gedownload en heb gelezen dat die vista ondersteunt, nu eenmaal geinstalleerd en wil ik clonecd gebruiken, blijkt nu dat het veld gewoon grijs blijft en ik helemaal niks kan aanklikken, geen 1 optie doet het, er zit ook geen kleur in clonecd ziet er zwart wit uit, het veld blijft gewoon linksboven in beeld staan, kan het venster niet verplaatsen...

mijn vraag nu

Waarom doet hij het nu niet? :confused:

Je kan de volgende dingen proberen :

Opnieuw installeren

Verwijderen en via een compatibiliteitsmodus de installate (setup) starten

Proberen op te starten met : Als admin uitvoeren

Succes.:cool:

Je kan de volgende dingen proberen :

Opnieuw installeren

Verwijderen en via een compatibiliteitsmodus de installate (setup) starten

Proberen op te starten met : Als admin uitvoeren

Succes.:cool:

ik weet niet wat je bedoelt met compatibiliteitsmodus de installate (setup) starten
ben echt een NOOB met computers...

Gebruik je een illegale versie of een proefversie waarvan de proefperiode van 21 dagen verlopen is ?
Of heb je een licentiesleutel gekocht ?

Gebruik je een illegale versie of een proefversie waarvan de proefperiode van 21 dagen verlopen is ?
Of heb je een licentiesleutel gekocht ?

ik heb beide gebruikt, heb eerst een trail versie van 21 dagen geprobeert, waarbij ik hetzelfde probleem constateerde, toen heb ik die eerst verwijderd en daarna een crack versie geprobeerd en exact hetzelfde probleem :shocked:

Uitleg over compatibiliteit ..

Compatibiliteit is een programmaatje dat je laat afspelen via een ander besturingssysteem.

Dus : Als je iets verwijderd, alleen lukt het bij herinstalleren, moet je set-up, (en extra's) in compatibiliteit uitvoeren.

Hoe doe je dat? Rechtsklikken op setup.exe , eigenschappen ( Compatibiliteit, weet niet zeker, maar je doet dit wel in eigenschappen ) en dan kun je het op Windows XP (Sp2) zetten.

Maar ik weet niet of dit voor u/je helpt. ;)

Vraag me trouwens wel af of Clonecd hiervoor geschikt is.
De naam zegt het al, Clonecd is bedoeld om cd's 1 op 1 te klonen of ook wel: kopieren.

Vraag me trouwens wel af of Clonecd hiervoor geschikt is.
De naam zegt het al, Clonecd is bedoeld om cd's 1 op 1 te kopieren.

weet wel zeker dat clone cd hiervoor geschikt is, ik heb hier echt Tig Xbox360 games mee gefikt, weet wel dat hij werkt maar snap niet waarom hij nu niet werkt :confused:

Gaat me alleen om het programma het moet doen en waar de fout ligt

Probeer anders een keertje mijn manier. En ik weet dat het niet altijd helpt, maar vaak wel. En als mensen zeggen dat dit niet lukt dat kan dat echt!

Probeer anders een keertje mijn manier. En ik weet dat het niet altijd helpt, maar vaak wel. En als mensen zeggen dat dit niet lukt dat kan dat echt!

heb het geprobeerd maar het effect blijft hetzelfde, ik heb even een screenshot gemaakt van hoe het eruit ziet

http://i290.photobucket.com/albums/ll247/Dpac_2008/Naamloos.jpg

ik kan het venster niet bewegen of slepen ergens anders heen, ik kan niet op kruisje het wegklikken, moet om hem weg te krijgen alt.ctrl.del en dan taak beïndigen , dit is de enigste manier om het weg te halen. :confused:

Omdat je in je startpost zegt dat ook ImgBurn problemen gaf, denk ik dat er heel iets anders aan de hand is met die pc.....

Omdat je in je startpost zegt dat ook ImgBurn problemen gaf, denk ik dat er heel iets anders aan de hand is met die pc.....

imageburn brand tot 99% daarna met afsluiting verpest die de dual layer gewoon.. heb al meer dan 6 dual layers weggegooid

Heb net even de trial op http://www.slysoft.com/nl/download.html geinstalleerd.
Werkt prima onder Vista na een re-boot.

ik heb zojuist het nog 3 x geprobeerd maar wil gewoon niet lukken, krijg zelfs die trail niet aan de gang, hij blijft zwart wit, kan hem niet verplaatsen en kan op geen 1 optie klikken, rechtonder zit ook een icoontje, zelfs die is zwart wit, ik kan wel gewoon start clone cd doen en daar autostart uit en aanzetten, maar dan komt dat venster omhoog en dan doet hij het niet, op moment dat ik over dat venster heenga zie ik wel gewoon staan wat de opties zijn alleen aanklikken kan dus niet :(, heb ook gewoon ge-reboot, hiervoor heb ik clonedvd geinstalleerd, de trail versie deed het gewoon goed, maar gewoon goed verwijderd, daarna clonecd geinstalleerd en komt op niks uit, ik had hiervoor ook al clonecd maar toen stond er dat de trail verlopen was, dus gewoon verwijderd, toen heb ik hem weer geinstalleerd en bleef hij aangeven dat de proefperiode verstreken was, gewoon weer netjes uit het systeem verwijderd daarna alles van clone cd verwijderd en weer geinstalleerd en nu geeft hij dit aan :( en doet hij het niet meer

Vaak blijft er toch ergens iets verstopt in het register achter.
Als een trial verlopen is kan je dan niet zomaar weer een nieuwe trial werkend installeren.

Zou mooi zijn, dan verkopen ze nooit wat :p

Vaak blijft er toch ergens iets verstopt in het register achter.
Als een trial verlopen is kan je dan niet zomaar weer een nieuwe trial werkend installeren.

Zou mooi zijn, dan verkopen ze nooit wat :p

snap ik maar dan zou hij weer moeten aangeven van dat ik hem eerder gebruikt heb en dan de trail alsnog verstreken is. Hij geeft nu niks meer aan :P hij doet nu helemaal niks meer. kan het jammer genoeg niet capture anders kon ik jullie laten zien hoe ik gewoon installeer wat eigen vrij simpel is.

Deinstaller eens alles wat er van CloneCD en helijksoortige software op je pc staat.
Ruim dan overbodige bestanden en het register op met b.v. CCleaner

Niets moet, elke software maker is vrij om z'n eigen software zo te programmeren hoe het met tialversies om moet gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan