clonedvd welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

surfer10

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik zoek clonedvd een proggie dat dvd's kan kopieeren en de beveiliging kan omzeilen samen met anydvd.

Op internet kom je verschillende versie's c.q. fabrikanten tegen. (slysoft, Elby)

Wat is nu de bekende "CloneDVD"?

Doen het toch allemaal?
Heb hem zelf van Elby, maar Slysoft is ermee begonnen, de rakkers.

anydvd

Om er toch nog even op terug te komen....

Anydvd kan ik niet vinden op de Elby website. Dan toch maar die van slysoft proberen? Bekend is natuurlijk waarom.

Ter aanvulling...je hebt ze beide nodig!
Zowel Any DVD als Clone DVD....

anydvd

Ja dat weet ik daarom stel ik de vraag ook.

Bedankt. Ik zou dus (doe ik wel niet) clone dvd van Elby kunnen kopen en dan anydvd moet via slysoft.

Ik ben misschien van een andere generatie maar Clone DVD komt van DVD X Studios en de site is te vinden op: http://www.clonedvd.net Deze software heb ik als trial versie en daar staat geen nummer van in de titelbalk. Het was makkelijk te registreren. De twee programma's waar jij naar vraagt of waar het nu over gaat zijn programma's die er na een paar sessies mee ophouden. Voor wat dit betreft een goede tip: Naast Clone DVD (dat programma dat ik dus heb) kun je het gratis programma DVDShrink gebruiken om de bestanden die op je harde schijf in een tijdelijke map komen te staan op DVD of CDRom te branden. Ze zijn van een film namelijk meestal twee keer zo omvangrijk als een DVD die je kunt beschrijven. Daarom moet je knippen, weglaten of comprimeren. Voor DVDShrink zul je even moeten googelen. Zolang je rewritables gebruikt en de tijd hebt om alles uit te proberen is deze combinatie een aanrader.

Wat betreft de nieuwste kopiëerbeveiligingen redt DVD Shrink het niet (altijd) meer.
De combinatie CloneDVD met AnyDvd vind ik de beste.

gr leon

clonecd is eerst van ELby geweest Elaborate Bytes AG, Cham, Switzerland .
dat is overgenomen door Slysoft

clonedvd + anydvd

Slysoft of Elby. Ik zoek eigenlijk een leverancier in Nederland waarbij ik per acceptgiro of factuur kan betalen.

Wie weet waar ik clonedvd en anydvd kan kopen? hetzij via internet (wel in euro's in Nederland) hetzij een winkel in Nederland?

Bedankt alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan