femda-punt-com
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 dec 2000
Ik maak een applicatie in VB6 (kan geen andere sectie vinden voor mijn vraag, dus maar in de sectie VBA). In de applicatie kan de gebruiker bepaalde instellingen veranderen, en om die nieuwe instellingen van kracht te laten worden moet de toepassing afgesloten worden en herstart worden. De gebruiker kan opnieuw op het icoontje klikken, maar ik wil dit automatiseren.
Hoe kan ik de applicatie afsluiten en vervolgens Windows zo gek krijgen dat hij de applicatie opnieuw start?
Ik kan op het Internet wel voorbeelden vinden van het herstarten van een applicatie nadat Windows is afgesloten (met de registrykeys RunOnce), maar het gaat hier om mijn applicatie, Windows hoeft niet herstart te worden, maar alleen mijn toepassing.
Heb je een idee? Een suggestie?
Dank je wel.
Hoe kan ik de applicatie afsluiten en vervolgens Windows zo gek krijgen dat hij de applicatie opnieuw start?
Ik kan op het Internet wel voorbeelden vinden van het herstarten van een applicatie nadat Windows is afgesloten (met de registrykeys RunOnce), maar het gaat hier om mijn applicatie, Windows hoeft niet herstart te worden, maar alleen mijn toepassing.
Heb je een idee? Een suggestie?
Dank je wel.
Laatst bewerkt: