Hallo,
Sinds ik gebruik maar van Cloud Software ben ik al een tijdje in zee met Dropbox. Hierin verwerk ik wat standaard documenten voor school waarbij al deze bestanden ook gedeeld worden. Een half jaar geleden ben ik óók begonnen met het gebruik maken van Google Drive. De reden hiervan was omdat ik zelf ook Google Chrome gebruik, waar het goed met gecommuniceerd wordt. Hierin verwerk ik mijn Privé documenten. Deze cloud software gebruik ik dus alleen wanneer ik deze documenten nodig heb.
Als laatst is de OneDrive die ik misschien wil gaan gebruiken. De reden hiervan is dat ik sinds vorige week een laptop heb en ik voorheen alleen een vaste desktop had. Alle afbeeldingen, documenten, muziek etc. wil ik kunnen benaderen op mijn desktop maar ook op mijn laptop.
Nu wil ik het zo maken dat ik één enkele (of twee) Cloud omgevingen wil gaan gebruiken om het overzicht te behouden.
De totale opslag die ik wil gaan gebruiken is +/- 50GB.
Welke Cloud software raden jullie mij hiervoor aan ?
Sinds ik gebruik maar van Cloud Software ben ik al een tijdje in zee met Dropbox. Hierin verwerk ik wat standaard documenten voor school waarbij al deze bestanden ook gedeeld worden. Een half jaar geleden ben ik óók begonnen met het gebruik maken van Google Drive. De reden hiervan was omdat ik zelf ook Google Chrome gebruik, waar het goed met gecommuniceerd wordt. Hierin verwerk ik mijn Privé documenten. Deze cloud software gebruik ik dus alleen wanneer ik deze documenten nodig heb.
Als laatst is de OneDrive die ik misschien wil gaan gebruiken. De reden hiervan is dat ik sinds vorige week een laptop heb en ik voorheen alleen een vaste desktop had. Alle afbeeldingen, documenten, muziek etc. wil ik kunnen benaderen op mijn desktop maar ook op mijn laptop.
Nu wil ik het zo maken dat ik één enkele (of twee) Cloud omgevingen wil gaan gebruiken om het overzicht te behouden.
De totale opslag die ik wil gaan gebruiken is +/- 50GB.
Welke Cloud software raden jullie mij hiervoor aan ?