cloudflare instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

michvonne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2016
Berichten
1
Hallo allemaal,

kan iemand mij misschien helpen met het instellen van cloudflare?
cloudflare is actief alleen is mijn website niet beschikbaar (Het DNS-adres van de server van feyenoordismylife.nl kan niet worden gevonden.)
Ben zelf niet zo,n wizkid dus zou heel graag geholpen willen worden. :)

alvast bedankt,

gr michel
 
Ik heb geen verstand van Cloudflare.
Wel vallen een paar dingen op:
a. Ga ik naar jouw link, dan wordt gemeld dat ik afkomstig zou zijn van 84.25.56.196 , maar dat is het ip-adres van een privé abonnement van Ziggo (zie http://whois.domaintools.com/84.25.56.196 )
Is dat jouw ip-adres? Of het ip-adres dat je in Cloudflare hebt aangegeven als het adres van je website?
Pas zodra ik het ip-adres van je website gebruik (= een ip-adres dat Cloudflare heeft), dan wordt mijn échte ip-adres vermeld.
b. DNS is ingesteld naar de servers van Cloudflare, maar blijkbaar heb je óf in Cloudflare het echte ip-adres van je website nog niet goed aangegeven, of dat ip-adres is gewijzigd ondertussen (door je provider, indien je website is gehost op een privé abonnement), of je server is niet bereikbaar omdat je webserver niet online is of toegang tot je webserver is geblokkeerd vanwege firewall danwel verkeerde portforwarding (of een combi van die 2).
c. Cloudflare geeft zelf wat tips waar je naar kunt kijken indien je website niet bereikbaar is. Via deze link

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ontving het volgende via e-mail, maar ik kan er niet mee helpen:
hallo tijs,
dankjewel voor je reactie.
ik kreeg van de hosting dit als antwoord:Je hebt de nameservers van het domein op cloudflare gezet, maar zo werkt het niet bij cmshost. Je zou de namesevers weer terug moeten zetten op ns1.cmshost.nl en ns2.cmshost.nl, en hierna in controlpanel de cloudflare activeren.