hallo
als aller eerst wil ik zeggen dat ik neit heb Overgeclocked
altijd netjes standaard gedraaid ook al is het een overclocked edition
GPu CLock:
800 mhz
memory clock:
950 mhz
artifacts verschenen nadat ik besloot om mij computer een dagje aantelaten (10 tot 10 uur)
fans op 30% >>> 60 graden
(ik had vergeten om terug te clocken naar de laagst mogelijke, dit doe ik altijd als ik me computer lang aanlaat omdat dan de kaart altijd 10 graden koeler wordt daarom 30%)
als ik het niet vergeten was, was het dus:
fans op 30% >>> 51 graden
dit is vrij redelijke tempraturen naar mij mening?
met de eerste tempratuur heb ik me pc nooit zolang aangelaten, zoals ik zei had ik vergeten om teclocken naar de laagst mogelijke zodat de kaart minder heet wordt bij lang aanstaan.
maar dan nog, dacht ik dat deze kaart dat wel aankon. ik had ook artifacts problemen met mij 7900 nvidia
wat zijn jullie meningen hierover?
(p.s tijdens het gamen was de kaart 70 graden na half uurtje gamen verschenen artifacts zie screenshot)
En ik wou ook nog vragen aan de mensen met ati 48xx kaarten hoe ze omgaan met fancontroll enzo
als aller eerst wil ik zeggen dat ik neit heb Overgeclocked
altijd netjes standaard gedraaid ook al is het een overclocked edition
GPu CLock:
800 mhz
memory clock:
950 mhz
artifacts verschenen nadat ik besloot om mij computer een dagje aantelaten (10 tot 10 uur)
fans op 30% >>> 60 graden
(ik had vergeten om terug te clocken naar de laagst mogelijke, dit doe ik altijd als ik me computer lang aanlaat omdat dan de kaart altijd 10 graden koeler wordt daarom 30%)
als ik het niet vergeten was, was het dus:
fans op 30% >>> 51 graden
dit is vrij redelijke tempraturen naar mij mening?
met de eerste tempratuur heb ik me pc nooit zolang aangelaten, zoals ik zei had ik vergeten om teclocken naar de laagst mogelijke zodat de kaart minder heet wordt bij lang aanstaan.
maar dan nog, dacht ik dat deze kaart dat wel aankon. ik had ook artifacts problemen met mij 7900 nvidia
wat zijn jullie meningen hierover?
(p.s tijdens het gamen was de kaart 70 graden na half uurtje gamen verschenen artifacts zie screenshot)
En ik wou ook nog vragen aan de mensen met ati 48xx kaarten hoe ze omgaan met fancontroll enzo
Bijlagen
Laatst bewerkt: