CM storm toetsenbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kellso

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2012
Dus ik heb pas een CM storm sentinel gehaald en ik vind het een heerlijke muis.
Ik moet nu alleen nog mijn toetsenbord vervangen (heb een logitech G11 zonder LCD).
Ik zat te denken aan een CM storm Toetsenbord alleen kan ik ze nergens vinden op nederlandse sites.
http://www.cmstorm.com/en/products/keyboards/
Weet iemand of ze in nederland te krijgen zijn?

Ik heb mijn G11 al erg lang en hij werkt niet altijd even goed meer.
En zijn er nog meer sites waar ze de CM storm keyboards verkopen?

Niet veel. Volgens mij kun je ze wel zelf importeren. Ik zie echter niet het voordeel tov nieuwe logitechs of zelfs razer.

De "trigger" (de meer geavanceerde versie) heeft een aantal slechte reviews gehad. De features zijn mooi, maar het toetsenbord slurpt stroom. Ik zou zelf ook niet meer een mechanisch toetsenbord willen. ik vind het geluid te afleidend.

Oke,
Hebben jullie anders een idee voor een ander game toetsenbord? Niet al te duur (max 80) en ik wil liever geen toetsenbord als de logitech G110 aangezien die bijna hetzelfde is als de G11 die ik nu heb.
EDIT:
Mischien zoiets als dit? http://www.informatique.nl/525206/roccat-isku-illuminated-gaming-keyboard.html
Alleen wil ik het liefst zo min mogelijk betalen voor een toetsenbord.
Maar wel dat als je meerdere toetsen indrukt bij bijv bf3 hij ze allemaal pakt.

Laatst bewerkt:
Je hebt nog steeds niet aangegeven wat er mis is met de G11? Wil je macro-toetsen? LCD display? toetsen-highlighting? instelbare kleuren?

die roccat kun je ook bij een andere winkel nog een stuk goedkoper krijgen trouwens.

Mijn G11 heeft kuren dat hij soms niet reageert als ik een toets indruk. En hij begint vaak te haperen (waarschijnlijk ouderdom).
Macro toetsen maken mij niet uit. verlichting in de toetsen zou wel fijn zijn.

Een logitech G105 heeft dat bijvoorbeeld en die is "slechts" 45 euro. Nu is de roccat inderdaad ook wel erg mooi (71 euro beste prijs) maar is afgezien van de layout ongeveer hetzelfde (verlichting en 6 macroknoppen). Het wordt dan snel een kwestie van smaak. De roccat is een stuk dieper en heeft andere polsondersteuning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan