CMD fout

• Onderwerp starter Onderwerp starter JanRa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JanRa

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Hallo Allemaal,

Wanneer ik in mijn laptop een CD/DVD plaats, en deze vervolgens eruit haal, krijg ik een foutmelding van uit CMD.exe. Hij geeft aan: Er bevindt zich geen schijf in het station. Plaats een geschikt mediium in station D:. En dit klopt er bevindt zich geen medium in de dvd speler. Hoe kan ik deze foutmelding eruit krijgen? Is er iets fout in het cmd?

Hoor het graag.

Vr. gr.

Jan

Heb je nog programma's of bestanden open die op die cd/dvd staan?

Heb je nog programma's of bestanden open die op die cd/dvd staan?
Nee, want ik heb het bij elke CD/DvD die ik in de speler stop. Zolang ik een willekeurige cd/dvd erin heb, geeft hij geen melding uiteraard, zodra ik deze eruit haal krijg ik gelijk de melding, ongeacht CD/DvD. Waar kan het aan liggen?

Welkom bij Helpmij.nl

Kijk eens in je bios bij de bootvolgorde of daar je hd wel als primaire boot device staat ?

Kijk eens in je bios bij de bootvolgorde of daar je hd wel als primaire boot device staat ?

Helaas, hdd staat gewoon primair en toch geeft hij een foutmelding. Het is behoorlijk irritant, aangezien ik dus altijd een CD/Dvd in het station moet laten zitten. Dat betekent dus dat bij het opstarten van de pc, ik altijd die cd/dvd moet opstarten(autorun). Iemand anaders nog een idee??

Groeten,

Jan

Heb je al gechecked of er een virus op zou kunnen staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan