cmd gebruiken hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn .bat bestanden beveiligt? Ga naar een andere pc en maak daar precies hetzelfde als hierboven en zet het op een usb stick open hem op je eigen pc en je komt erin.
Als het uitvoeren van bat-bestanden is beveiligd dan kom je er ook niet in door het bestand op een andere PC te maken.

Shutdown -i werkt alleen als je administrator of remote shutdown rechten hebt op de andere PC.

Messenger service staat standaard uit sinds XP SP 2.
 
Als het uitvoeren van bat-bestanden is beveiligd dan kom je er ook niet in door het bestand op een andere PC te maken.

Shutdown -i werkt alleen als je administrator of remote shutdown rechten hebt op de andere PC.

Messenger service staat standaard uit sinds XP SP 2.
Uhh op mijn school is en uitvoeren van .bat bestanden beveiligt maar als ik het vanuit de usb open werkt het wel ;)
 
Mogelijk maar dan is dat een ander soort beveiliging want als de extensie bat-bestanden niet uitgevoerd mogen worden (standaard policy) is dit ongeacht de locatie vanaf waar deze gestart worden.
 
ik kan geen batch bestanden aanmaken/op de pc zetten op school.
Maar als ik er 1 via de usb open werkt het gewoon wel terwijl ik idd dacht dat dit niet zou werken.
Weet jij mischien een manier om toch alle rechten te krijgen in cmd? want als ik nu op school net users gebruik krijg ik geen van de leerlingen te zien :confused: dus een bericht naar iedereen werkt ook niet omdat aleen ik ben ingelogt volgens de pc terwijl er op het zelfde netwerk 20 mensen zijn ingelogt. Een wachtwoord veranderen kan ik ook niet. geef ik 2x het nieuwe wachtwoord op en dan word ik geweigerd.Maar ik denk niet dat het kan.
 
Laatst bewerkt:
een jaar na dato dit topic omhoog schoppen.....nee dat doen we niet bij helpmij.nl
Wil je een antwoord hebben maak dan even een eigen vraag.
deze gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan