cmd knop ingedrukt houden

Status
Niet open voor verdere reacties.

anlag1

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2010
Hallo allemaal,

Is het mogelijk wanneer een command button ingedrukt wordt en blijft dat er een loop wordt doorlopen en
als de knop wordt "losgelaten" de loop wordt verlaten?

Gr. André :confused:

Dat antwoord is natuurlijk een beetje kort door de bocht, Maar daarom niet minder waar. Je hebt wel een gebeurtenis MouseDown, en een gebeurtenis MouseUp, maar die werken zelfstandig. Als je met MouseDown een loop start, gaat die lopen tot hij een voorwaarde tegen komt die hem stopt. Die voorwaarde geef je op in d MouseDown, niet in de MouseUp. Waarom je dat nodig zou hebben vraagt nog wel een paar stevige borrels, vermoed ik....

ik heb een form waarin 200 tot 500 records staan, in elke record moet een lengte in mm worden opgegeven.
Dit kan per record verschillend zijn. ik dacht een up-down counter te kunnen gebruiken.
Dus die borrels valt wel mee toch?
Groet.
André:thumb:

Misschien moet ik nog een beetje bijnuchteren, maar snappen doe ik het nog steeds niet. Tenzij je een niet-afhankelijk formulier gebruikt, bevat je formulier alle records, niet 200-500. Of je hebt het over een subformulier, dat afhankelijk van een record op het hoofdformulier gekoppelde records laat zien. Maar wat verder de bedoeling is? Records bijwerken doe je toch met een bijwerkquery? Die je één keer laat draaien?

Een formulier waarin een tabel kan worden bijgewerkt, deze tabel kan 200 tot 500 records bevatten afhankelijk van ingevoerde data.
gr.
André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan