CMD toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

warlord535

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2013
ik heb een laptop gekocht via school en kan op het schoolnetwerk en op cmd sinds kort zie ik alle pc's van mijn school netwerk en ik wil bewijzen aan de systeembeheerder dat hij dit moet oplossen. hij zei dat ik een goede reden moest vinden. via cmd zie ik ook alle computers ik type shutdown -i en voeg pc naam in van mijn vriend die naast me zit maar als ik klaar ben en druk op ok staat er (computernaam) toegang geweigerd 5.hoe kan ik dit oplossen zonder op iemands pc instellingen hoeven veranderen

Laatst bewerkt:
Ok, ik vind het net geen reden genoeg om een misbruik-melding te maken, maar kan je het even opnieuw schrijven, maar dan in het net?
Met interpunctie, & witregels, & duidelijk gearticuleerd.

Want ik neem aan dat je ooit op school tenminste hebt leren schrijven zoals het hoort.

Misschien dat je hier en daar even wat hoofdletters en punten op de juiste plekken wilt gebruiken.
Op deze manier is het 1 lange letterbrij die je 10x moet lezen voordat je ziet waar een zin begint en waar deze eindigt waardoor het totaal niet te volgen is.

*Edit:
Botsing met TheKnight.

Begrijp niets van je vraag helaas erg onduidelijk omschreven.
Ikke nie begreipe

Na je wijziging:
Het is nog steeds niet te volgen. Hou in gedachten dat je anderen iets duidelijk probeert te maken.

Een regel begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.
Vervolgens een spatie waarna een hoofdletter voor de nieuwe zin wordt gebruikt.
Een vragende zin wordt afgesloten met een vraagteken (?).

Laatst bewerkt:
Jij ziet alle pc's op het netwerk en kunt niets veranderen op die pc's, dus wat moet de netwerkbeheerder dan wijzigen?
Volgens mij niets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan