Cmd

Status
Niet open voor verdere reacties.

royduin

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Berichten
583
Hey,

ik hoorde van iemand dat er in het command een functie was net als net send, maar dan kan je iemand zijn pc overnieuw laten starten. Is deze functie er echt? Zijn er nog meer van dit soort tools in het command?

Roy
 
Hey,

ik hoorde van iemand dat er in het command een functie was net als net send, maar dan kan je iemand zijn pc overnieuw laten starten. Is deze functie er echt? Zijn er nog meer van dit soort tools in het command?

Roy

Huiswerkvraag ??
 
Dus als ik dit invoer:

shutdown -r -f -m 127.0.0.1 -t 0

dan gaat mijn pc gelijk uit, wat als ik ipv 127.0.0.1 een IP van een vriend in toets, gaat hij dan ook uit? of kan dat weer niet door de firewall net als bij net send op XP?

Roy
 
Zorgen dat RPC aanvragen vanaf jou PC via jou provider door de firewall/router van het "slachtoffer" aankomen bij zijn machine

1. standaard hebben providers (de meeste iig) rpc dicht zitten om vervelende jongetjes te stoppen die andere mensen willen pesten
2. standaard houden routers dat verkeer ook tegen om dezelfde reden

Kans is dus erg klein.
 
Zucht.. zijn er wel andere leuke functies met het command die wel werken??

Roy
 
Als je in de catagorie "vervelende jongetjes die andere mensen willen pesten" valt moet ik je teleurstellen 't werkt allemaal via RPC

dan zul je toch andere taktieken moeten gaan volgen...
Zoals erg inlezen in hacking virussen e.d. en dan hopen dat je over een jaar of 2 goed genoeg bent om die zaken daadwerkelijk toe te kunnen passen zonder dat het terug te herleiden valt naar jou. ( Tis nl strafbaar voor de wet)
Ik denk dat je wel begrijpt dat het Helpmij forum je daar niet mee gaat helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan