Cmputer keus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een nieuwe computer maar ben er tot nu toe niet echt uitgekomen. Hebben jullie misschien tips?

Computer word vooral gebruikt voor:

Programeren
Internet, msn
Downloaden
Werken met office
Af en toe een game.

Hebben jullie een goeie tip, prijs maakt niet echt veel uit maar liefst niet boven de 750.

Een Pentium II voor 50 euro? :D

Ik zou niet echt weten wat het met nieuwe pc's allemaal nog uitmaakt. Je kan je orienteren op Sata en PCI-express, dan ben je de komende 10 jaar ruim voorzien. Het enige dat de pc snelheid stuwt zijn spellen en nieuwe versies van Windows, voor al het andere is snelheid een luxe.

(verkeerde antwoord zeker? :-0 )

- heb je trouwens al software?
(windows / office / antivirus)

- wat zit er in je pc,.
(wellicht dat je het: geheugen, videokaart, modem, diskette-station, cd-speler in de nieuwe kast kunt plaatsen)

- heb je al een monitor?

//
Wat je ook zou kunnen doen is om een kijkje te nemen op: http://www.marktplaats.nl (zo kom je wellicht wat meer info over prijzen te weten)

Maar pas wel ff goed op, er kunnen oplichters tussen zitten.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel alle software zoals Northon, Windows, ZoneAlarm enz eigenlijk alle software die ik nodig heb. Hardware heb ik helemaal nog niet, (ook geen monitor)

Het liefst wel een aardige PC natuurlijk dus op z'n minst Pentuim 3 of 4 erin. Moet wel recent zijn niet al te oud dus. En ik wil hem natuurlijk wel nieuw in de winkel kopen liever niet via marktplaats maar bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan