CnMemory 3Tb van Core ( Aldi ) werk niet meer sinds Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryvdL

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
25
De externe drive is niet van Aldi.

Nieuwe PC ( Medion )aangeschaft en op Windows 10 overgestapt.
Wanneer ik de externe drive aansluit wordt deze om de 4 seconden uit de verkenner gegooid en opnieuw opgestart !

Kan ook niet snel iets aanklikken want dan ligt ie er al weer uit :(

Wie heeft een goed idee?
 
Laatst bewerkt:
Conflict met een schijfletter ??? Kijk eens in Schijfbeheer en als hij daar wel bij staat de schijfletter eens wijzigen.
 
Harry, voor alle zekerheid ... hebben we het over hetzelfde lijstje ?
Om dat zeker te stellen mijn verzoek.
Klik rechts op het icoon "Deze PC" dat op je buroblad zou moeten staan, Kies vervolgens "Beheren", "Opslag" en daarin "Schijfbeheer"
In dat scherm zou nu je aangesloten extHD wel of niet moeten staan.
Dit zou je kunnen doen voor alle aanwezige USB poorten van PC zowel die aan de achterzijde van het moederbord en eventueel ook die aan de voorzijde - voor zover aanwezig.
 
Dank je Anton,
ben jouw lijstje even nagelopen. Daar stond ie : ASMT 2105. Ik kon dit niet met het apparaat matchen. wanneer ik hem echter verwijderde verdween hij.
Weer bijgeleerd.
Alle drivers gecheckt . Driver booster zegt : OK.
Heb eens de usb poorten kabel verwisseld , muis voorin en externe schijf achter in ipv voor. probleem opgelost. Misschien een usb 2 ipv 3 zoals de externe drive?
 
Ga nog eens terug naar schijfbeheer met je schijf in de USB aan de voorzijde. Wijzig de schijfletter van de extHD eens (kan niets mee misgaan). Dan de schijf veilig verwijderen en opnieuw insteken in de voorpoort. Wordt hij nu wel herkend ?
 
Heb een andere externe drive even voorin geprobeerd. Deze loopt wel. Had nog een poort over aan de achterzijde gelukkig. Alles nu Ok . Ik probeer je oplossing nog wel even om van te leren. Laat het nog wel even hore.
Bedantk.
 
Heb een andere externe drive even voorin geprobeerd. Deze loopt wel. Had nog een poort over aan de achterzijde gelukkig. Alles nu Ok . Ik probeer je oplossing nog wel even om van te leren. Laat het nog wel even hore.
Bedantk.

Al iets kunnen doen ?
 
Sorry voor de late response.
Email contact met medion.
Geen response.
Andere usb poort aan achterzijde genomen.
Deze werkt wel.
Hiermee is het probleem opgelost.
Dank voor jullie ondersteuning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan