Co prossesor driver ontbreekt en windows kan hem niet vinden online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talyan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
1
Hallo iedereen!

Onlangs had ik wat problemen met een driver voor een netwerk kaart. Hiervoor moest ik in systeem beheer zijn. Het viel me op dat er een geel uitroeptekentje stond bij overige apparaten. Tot mijn schrik betreft het een driver voor een coprossesor! o_O

Nou leek het mij best wel triest dat deze er niet op stond, en ik dus waarschijnlijk maar 1 core gebruik, in een poging deze driver te updaten vond windows niks. Handmatig installeren lijkt dus nodig. Het probleem is echter dat ik geen idee heb wat het is en waar ik het kan vinden. Op internet zag ik ook dat het een nvidia driver kon zijn. Maar het updaten van mijn video drivers (Nvidia 9500GS) doet niks. Ik snap er niks van! Halp!
Ik upload wat screenshots van de informatie die windows mij geeft.

yGovO.jpg
 
Kijk eens bij het tabblad details. Schrijf het hardware id en vendor id eens op.

Bekijk deze daarna eens op pcidatabase.com. Welk apparaat (en met geluk driver) vind je?
 
Hoi,
Welkom op Helpmij
Een coprocessor is een processor welke dient ter aanvulling van de functies van de hoofdprocessor of CPU. Een coprocessor laat toe om bepaalde processor-intensieve taken uit te voeren zonder de hoofdprocessor te belasten. Bestaande functionaliteiten zijn geheugenbeheer, vlottende-kommabewerkingen, grafische functies, signaalverwerking, stringbewerkingen en encryptie. Coprocessoren zijn optioneel, waardoor een klant kan kiezen voor een systeem met of zonder de coprocessor, met verschillende prijspunten.

Coprocessoren verschenen voor het eerst op mainframes. In de jaren 80 en 90 waren er diverse coprocessoren voor de toonaangevende merken van microprocessoren Intel en Motorola. Bron: Wikipedia
http://forum-d.msi.com/index.php?topic=5667.0
Gewoon laten zoals het is volgens mij, of je moet problemen hebben.
Volgens bovenstaande link, als je een Nvidia chipset hebt, kun je die evt. updaten om het op te lossen (moederbord e/o pc fabrikant).
Gebruik evt. PcWizard-2010 om je specs te achterhalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan