Cobian 9 back-up

• Onderwerp starter Onderwerp starter nonno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nonno

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Ik heb cobian 9 back up geinstallerd en ben daar zeer tevreden over. Het enige probleem is het volgende : ik maak (beroepshalve) dagelijks kopies. Ik heb ergens gelezen dat het in Cobian mogelijk zou zijn om enkel de gewijzigde bestanden te kopieren (heb een antal bestanden dewelke dagelijks worden gekopieerd). Nu worden alle aangeduide bestande elke dag opnieuw gebackupt, zodat ik dagelijks eventjes bezig ben met al de oude bestande te deleten.

Kan iemand mij hierin helpen?

Dank bij voorbaat,

Ik heb cobian 9 back up geinstallerd en ben daar zeer tevreden over. Het enige probleem is het volgende : ik maak (beroepshalve) dagelijks kopies. Ik heb ergens gelezen dat het in Cobian mogelijk zou zijn om enkel de gewijzigde bestanden te kopieren (heb een antal bestanden dewelke dagelijks worden gekopieerd). Nu worden alle aangeduide bestande elke dag opnieuw gebackupt, zodat ik dagelijks eventjes bezig ben met al de oude bestande te deleten.

Kan iemand mij hierin helpen?

Dank bij voorbaat,

Ik gebruik de versie 6 en daar heb je de optie ïncremental backup" dat doet wat jij wil.
Zal toch in v9 ook wel zitten?

Bedankt boekanier,

Dit item (incremental) saat er inderdaad bij op de versie 9.
Wil dat dan zeggen dat ik deze optie vanaf de eerste backup dien in te schakelen?

Dank u, grazie.

Bedankt boekanier,

Dit item (incremental) saat er inderdaad bij op de versie 9.
Wil dat dan zeggen dat ik deze optie vanaf de eerste backup dien in te schakelen?

Dank u, grazie.

Nee de eerste backup moet volledig, voor de aanvullende wijzigen in incremental.

Bedankt Boekanier.
Probleem opgelost en ben zeer tevreden.

Graag gedaan.
Immers dit is toch de bedoeling van dit forum, om elkaar te helpen en ik ben altijd blij als ik dat kan, want van vele dingen weet ik weinig of niets af.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan