cobra11 Burning wheels, hoe missie spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ik speelde vorig jaar cobra11 deel2, en was er helemaal weg van, (voor hen die het niet kennen, gave race game, beetje in de trand van need for speed, maar dan naar die duitse RTL krimi serie.

tot mn grote geluk kreeg ik nu Cobra11 deel 3 in handen, Burning wheels.

probleem is alleen, ik weet totaal niet hoe ik de missies moet (vrij)spelen. in deel2 kon je die gewoon kiezen, of ze kwam automatisch 'tevoorschijn'. maar in dit deel 3 snap ik er niets van. ik heb nu zo'n 6 missies gereden, en ze leken bij toeval te beginnen tijden het rijden door de stad en over de snelbanen. maar, nu rijd ik al zeker 3 uur rond zonder dat er een nieuwe begint!!
aan de rand van de speelwereld zijn in noord, oost, zuid en west punten (grote rode pijl die van afstand zichtbaar is) en wanneer ik daar stop dan laad een missie zich, dacht ik, maar t blijkt dat je op deze punten naar een ander mapdeel kan switchen. toch begonnen zo die missies die ik wel kon spelen. er zijn ook 2 politie buro's in de game, (in de stad en langs de snelweg ergens), heb daar ook een missie kunnen beginnen maar nu kan ik daar nog enkel mn wagen repareren.
snap er echt niets meer van, en nergens kan ik een walkthrough vinden op t net, of een forum waar iets dergelijks besproken wordt.

dus dacht ik, probeer t hier maar eens...

wie kan me helpen, want de game is echt gaaf, enkel, rijd nu als een kip zonder kop rond, kan enkel kleine races rijden tegen andere wagens, maar geen missie. toch kan ik in het menu zien dat ik pas 1/5 deel ofzo van de missie heb gereden, moet er dus nog heel veel doen schijnbaar.

please help!!??

leon
 
Hallo,

Ook ben reeds bezig met het spel cobra 11 burning wheels.

Ik ben er achter gekomen dat je bij ongeveer elke level die je gespeeld hebt een locatie en soms een auto vrij speelt. Bij elke locatie kun je buiten de missies om je auto repareren. Buiten de missies om kunnen zo nu en dat de locaties veranderen van repareren naar een missie. Je kunt dat makkelijk controleren in de map.

Tevens ben ik er achter gekomen dat je sommige missies alleen kan spelen als je op surveillance gaat in verschillende auto's. Sommige missies vereisen een bepaalde auto om de missie te kunnen spelen. Dit kan zowel in de regio stad als in de regio snelweg.

Het is een kwestie van uitproberen met auto's in de regio's.

Hoop dat je hier wat aan heb, heb het spel zelf al bijna uit op 3 a 5 missies na. ongeveer 75 tot 80%

Veel speel plezier.

Roy
 
hee, daar kan je wel eens heel erg gelijk in hebben, want ik rijd constant in die ene politie auto, die vind ik t lekkerst rijden, alhoewel ze allemaal super rijden hoor.,

dus, ff wagen veranderen en door rijden, bedankt!!!

leon
 
deze vraag is nu opgelost en ik zal m sluiten.

t is inderdaad zo dat je enkel door verschillende wagens te gebruiken alle missies kunt rijden. vreemd genoeg viel me nu pas de oranje vlaggetjes op die achter de namen van de wagens staan die je kan kiezen. t vlaggetje betekend dat er met die wagen nog een of meerdere missies kan worden gedaan. zodra je die wagen kiest en gaat rondrijden begint na 1 a 2 min een nieuwe missie.

bedankt voor je tip Rcjjutte!!

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan