Cod 1 Eror

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij is dat een algemene benaming.
Ik heb het vermoeden dat je een onboard geluidkaart hebt (op het moedebord), kijk daarvoor even bij moederbord, daar staat het merk en type vermeld (behalve bij mij ;) ).

attachment.php

Mocht dit niet het geval zijn, kijk dan even onder Multimedia, of je daar je type geluidskaart kunt vinden.

oh ok, ik weet wel zeker dat ie ophet moederbord zit:)

even kijken..

edit:

rightnx0.png

Laatst bewerkt:
Okay, dan vind je hier je drivers van je moederbord, probeer eens de Soundmax te installeren. Ik zie jammer genoeg maar één versie staan, zo te zien zijn er geen nieuwere versies te krijgen.

Je zou overigens hier ook even kunnen kijken, daar staan zo te zien nieuwere versies.
Er zit een ADI Soundmax Ad1888 chip op je moederbord, misschien dat die drivers wel een oplossing kunnen bieden (Version 5.12.01.5290)

Okay, dan vind je hier je drivers van je moederbord, probeer eens de Soundmax te installeren. Ik zie jammer genoeg maar één versie staan, zo te zien zijn er geen nieuwere versies te krijgen.

Je zou overigens hier ook even kunnen kijken, daar staan zo te zien nieuwere versies.
Er zit een ADI Soundmax Ad1888 chip op je moederbord, misschien dat die drivers wel een oplossing kunnen bieden (Version 5.12.01.5290)

ok, dankje.
de eerste werkte niet.
de tweede zijn 3 disks ofzo, welke heb ik nodig?:love:

mmm... geinstalleerd,
ook dat werkt niet ! :(

zal het helpen als ik windows opnieuw installeerde (als ik dat begreep :/)

mmm... geinstalleerd,
ook dat werkt niet ! :(

zal het helpen als ik windows opnieuw installeerde (als ik dat begreep :/)
Dat is wel een heel erg rigoureuze oplossing, maar als je dat er voor over hebt is de kans groot dat je probleem dan opgelost is, ja.
Ik heb verder gaan opties meer helaas.

Dat is wel een heel erg rigoureuze oplossing, maar als je dat er voor over hebt is de kans groot dat je probleem dan opgelost is, ja.
Ik heb verder gaan opties meer helaas.

het is al al opgelost!

er zaten gewoon een paar bestanden in de folder die ik perongelijk heb verwijderd en toen deed die het weer :D

nog bedankt voor de hulp nog :thumb:

Cod 1 Error

Hallo mensen,

Ik heb de zelfde error als Rick,
er is iets met mijn sound file ofzo. Ik ben niet zo handig met computers en ik weet er ook niet zo veel vanaf. Ik kreeg echt precies hetzelfde als Rick. Kunnen jullie mij helpen??

Hoe ik het heb opgelost,
verwijder alle mappen van mods.
dat moet werken..

Wt bedoel je met mods? Ik snap het niet echt. Zitten die in je main map?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan