Cod 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
193
Hallo,

Ik speel al 1 jaar lang cod 2 online zonder problemen, maar als ik het spel nu speel crasht het spel na 30 minuten en restart windows automatisch.. ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en het helpt niet.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn?

mvg
 
Ligt eraan, heb je systeeminstellingen veranderd, nieuwe programma's erop gezet of is ie "zomaar" opeens gaan crashen?
 
Dit kan meerdere oorzaken hebben:

- Je processor of/en je videokaart word te warm (te veel stof in je kast)
- Windows geeft een bsod, en je hebt ingesteld (standaart) dat de pc dan opnieuw opstart.
- enz.

Je zou in iedere geval het eerste punt kunnen controleren. Van het tweede punt weet ik niet uit mijn hoofd hoe het moet, en ik zit momenteel op stage. het was in ieder geval bij : rechtermuisknop op deze computer en dan eingeschappen
 
ik heb in iedergeval geen warmte of cooling problemen, ik had hiervoor in me kast zeg maar een cooler op mijn processor en op de zijkant van de kast zat zeg maar zon afzuigbuis die de cooling naar buiten afvoerde, die buis heb ik vervangen met een neon coolertje, en dan coolt veel beter. en hij crashte al voordat ik de buis had vervangen met de cooler.

Van de 2e weet ik zo niet, ik kom daar in ieder geval nooit aan.
 
hey

ik heb toch maar even gekeken in mijn kast, en het bleek dat de cooler van mijn videokaart (6800 Ultra) helemaal vol zat met stof, ik heb hem net schoongemaakt, ik ga nu call of duty 2 spelen, als hij niet binnen een uur crasht dan is het probleem opgelost.

Ik zeg het wel als het opgelost is of niet, alsvast bedankt toetje!
 
hey

Het lag dus toch niet aan mijn videokaart of me proccesor, ook als windows weer opnieuw start staat er:

Windows is herstelt van een ernstige fout, klik hier om een rapport te verzenden.

Dus het probleem is toch software matig.

Iemand die hier meer van weet?
 
Ja je moet dus even: 'de computer opnieuw opstarten' uitvinken in een menu onder de eigenschappen van deze computer. Ik zit weer op mijn werk, maar ik zal vanmiddag voor je kijken waar het precies zit. Als je dit gedaan hebt start je computer niet opnieuw op, maar krijg je een zogenaamd: BSOD= blue screen of death. De melding die je computer daarin aangeeft moet je hier dan weer even posten.
 
toetje33 zei:
Ja je moet dus even: 'de computer opnieuw opstarten' uitvinken in een menu onder de eigenschappen van deze computer. Ik zit weer op mijn werk, maar ik zal vanmiddag voor je kijken waar het precies zit. Als je dit gedaan hebt start je computer niet opnieuw op, maar krijg je een zogenaamd: BSOD= blue screen of death. De melding die je computer daarin aangeeft moet je hier dan weer even posten.

ja kom je bijdezelfde vraag als ik wat ik had bij ut 2004 ;) en daar heeft toch niemand eeen goeie antwoord op:(
 
Jij mag dan gaan "klagen" dat er geen goed antwoord komt maar als er dan gereageerd wordt komt er geen feedback van jou ;)
 
Hey,

Het probleem is denk ik opgelost, ik heb namelijk een 350 Wat voeding, en ik heb me kast ook vol met neon zitten, dat deed het allemaal perfect.

Maar toen heb ik dus een 19" tft scherm gekregen die veel voeding nodig heeft en ik heb hem dus toen ook op de voeding van de pc aangesloten.. ik heb hem er nu uit gehaald en hij loopt niet meer vast of zo.

En er is eigenlijk wel een goed antwoord gegeven braindropper:

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

- Je processor of/en je videokaart word te warm (te veel stof in je kast)
- Windows geeft een bsod, en je hebt ingesteld (standaart) dat de pc dan opnieuw opstart.
- enz.

Je zou in iedere geval het eerste punt kunnen controleren. Van het tweede punt weet ik niet uit mijn hoofd hoe het moet, en ik zit momenteel op stage. het was in ieder geval bij : rechtermuisknop op deze computer en dan eingeschappen

Toetje zei dat het aan de processor zou kunnen liggen en toen heb ik dus de hele kast zitten onderzoeken, als toetje dat niet had gezegd was ik er niet eens op gekomen dat het aan het scherm zou kunnen liggen, dus het was opzich wel een goed antwoord:)
 
DarkCloud4U zei:
Hey,

Het probleem is denk ik opgelost, ik heb namelijk een 350 Wat voeding, en ik heb me kast ook vol met neon zitten, dat deed het allemaal perfect.

Maar toen heb ik dus een 19" tft scherm gekregen die veel voeding nodig heeft en ik heb hem dus toen ook op de voeding van de pc aangesloten.. ik heb hem er nu uit gehaald en hij loopt niet meer vast of zo.

En er is eigenlijk wel een goed antwoord gegeven braindropper:

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

- Je processor of/en je videokaart word te warm (te veel stof in je kast)
- Windows geeft een bsod, en je hebt ingesteld (standaart) dat de pc dan opnieuw opstart.
- enz.

Je zou in iedere geval het eerste punt kunnen controleren. Van het tweede punt weet ik niet uit mijn hoofd hoe het moet, en ik zit momenteel op stage. het was in ieder geval bij : rechtermuisknop op deze computer en dan eingeschappen

Toetje zei dat het aan de processor zou kunnen liggen en toen heb ik dus de hele kast zitten onderzoeken, als toetje dat niet had gezegd was ik er niet eens op gekomen dat het aan het scherm zou kunnen liggen, dus het was opzich wel een goed antwoord:)

Haha, nou hopelijk is het opgelost, en zou je deze vraag dan de status opgelost willen geven rechtsonder? namens helpmij.nl bedankt :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan