Cod 2 crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
193
Hallo,

Ik speel al 1 jaar lang cod 2 online zonder problemen, maar als ik het spel nu speel crasht het spel na 30 minuten en restart windows automatisch.. ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en het helpt niet.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn?

mvg
 
Ligt eraan, heb je systeeminstellingen veranderd, nieuwe programma's erop gezet of is ie "zomaar" opeens gaan crashen?
 
Dit kan meerdere oorzaken hebben:

- Je processor of/en je videokaart word te warm (te veel stof in je kast)
- Windows geeft een bsod, en je hebt ingesteld (standaart) dat de pc dan opnieuw opstart.
- enz.

Je zou in iedere geval het eerste punt kunnen controleren. Van het tweede punt weet ik niet uit mijn hoofd hoe het moet, en ik zit momenteel op stage. het was in ieder geval bij : rechtermuisknop op deze computer en dan eingeschappen
 
ik heb in iedergeval geen warmte of cooling problemen, ik had hiervoor in me kast zeg maar een cooler op mijn processor en op de zijkant van de kast zat zeg maar zon afzuigbuis die de cooling naar buiten afvoerde, die buis heb ik vervangen met een neon coolertje, en dan coolt veel beter. en hij crashte al voordat ik de buis had vervangen met de cooler.

Van de 2e weet ik zo niet, ik kom daar in ieder geval nooit aan.
 
hey

ik heb toch maar even gekeken in mijn kast, en het bleek dat de cooler van mijn videokaart (6800 Ultra) helemaal vol zat met stof, ik heb hem net schoongemaakt, ik ga nu call of duty 2 spelen, als hij niet binnen een uur crasht dan is het probleem opgelost.

Ik zeg het wel als het opgelost is of niet, alsvast bedankt toetje!
 
hey

Het lag dus toch niet aan mijn videokaart of me proccesor, ook als windows weer opnieuw start staat er:

Windows is herstelt van een ernstige fout, klik hier om een rapport te verzenden.

Dus het probleem is toch software matig.

Iemand die hier meer van weet?