Cod 2, graphics niet hoger???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petervdberge

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Hallo!

Ik run call of duty 2 (ja het goeie ouwe) maar hoe hoog ik de graphics ook zet, ze blijven laag, voor zowel resolutie als textures. en dat vind ik vrij vaag aangezien ik cod4 wel op zen hoogst speel.. weet iemand waar dit aan ligt??:)

dankuu:eek:

Cod2 zal er nooit zo gaan uitzien als Cod4. Daarvoor is de ontwikkeling in grafische middelen en design van de games te snel gegaan.

Maar wat me niet helemaal duidelijk word in je verhaal is of de settings blijven staan zoals je ze in cod 2 instelt. Dus, je zet alles op hoog, maar bij een volgende keer spelen moet je die handeling herhalen?

Heb zelf ook beide games en in vergelijk is cod2 inderdaad een stuk minder qua graphics.

ik weet dat cod 2 er nooit uit zal zien als cod 4:)

maar het is meer dat wanneer ik mijn grafische settings verander, bijv. in game, dat ik erna geen enkel verschil krijg. maar als ik daarna weer terug ga naar het menu, dan staan de instellingen wel nog steeds op hoog.
Btw: ik heb hem op directX 7, zou niet moeten uitmaken, maar toch...;)

Apart zaakje. Is dat ook zo onder DirectX 9, want daarmee zie je wel degelijk verschil (sneeuwval ed.)

onder dx9 is het precies hetzelfde, hoewel de sneeuwval ed idd wel veranderd. en ik merk net dat het bij cod4 en 5 net zo is.
ik kan de graphics gewoon niet veranderen. (btw: de resolutie bij cod 4 en cod5 lukt dan weer wel.. maar de textures veranderen kan daar gewoon ook niet.
dat is toch vrij raar.:D

Laatst bewerkt:
Gooi deze vraag is op het tek-9 forum dat is een beetje de scene van cod2 en cod4 om de hoogst haalbare gfx te krijgen zou ik als ik jou was een movie config downloaden en dan je console openen dat is het golfje naast de 1 op je toetsenbord ~ en dan de volgende commands type

/r_multigpu 1

/com_maxfps 250

/cg_Drawfps 1

een movie config ken je downloaden van tek-9 website ik adviseer je de movie cfg van radio op cod2 hij is de movie maker van WE ARE COD2 de best en meest bekeken call of duty 2 fragmovie en ook de mooiste kwaliteit.

mvg

phanz

#mouseFX @quakenet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan