Cod 2: Mijn FPS komt bijna niet boven de 70

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Hallo, vroeger kon ik met deze laptop ver springen in cod2. Maar nu kom in ineens niet meer zover?!!! Mijn FPS is daarom ook lager geworden. Ik heb heel veel gegoogled maar ik kon niets vinden wat mij verder kan helpen. Kunnen jullie mij helpen mijn FPS weer hoger te krijgen?

computer informatie: ASUS notebook K61IC/K70IC series
processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz 2.20GHz

alvast bedankt

Je weet dat youtube max 30 fps is en het menselijk oog ongeveer niet meer dan dat kan zien he?
70 fps is dus erg goed speelbaar. Maar on topic: Wat is je videokaart ?
En wat is er veranderd tussen toen en nu?

Eerst kon ik veel verder springen dan nu. Ik moet morgen ever kijken naar mijn videokaart. Waar zie ik dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen heeft het over zijn FPS. En dat een hoge FPS veel beter is dan een lage. Sommige hebben zijn FPS boven de 300, ik kom nog niet eens boven de 100 uit. 2 maanden terug kon ik nog super goed springen vanwege mijn hoge FPS. Nu kan dat niet meer omdat '/com_maxfps' op cod2 niet meer werkt omdat ik toch niet boven een redelijke FPS uit kom. Wat kan ik op mijn computer veranderen om weer normaal te kunnen springen? Iemand had het over DirectX. Omdat cod2 al een oud spel is draaid het beter op oude computers dus iemand zij dat hij op een oudere versie van DirectX speelde. Maar is dat waar? Ik heb DirectX 11. Of zijn er nog andere manieren? En waar kan ik dan zien welke videokaart ik heb? (ik heb niet zoveel verstand van computers :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan