Cod 2 opgenomen filmpjes bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipper1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Je kan dus met COD2 tijdens de game filmen, maar ik wil ze kunnen herbekijken en niet in de game zelf. Ik heb dus Seismovision 3 gedownload maar nu geeft hij dus aan dat ik COD2 nog moet instaleren op dat programma dat ik mijn filmpjes kan oproepen. Ik weet dus niet waar of hoe ik dat moet instaleren? zou mij hier iemand bij kunnen helpen

Mvg
Flipper

ik begrijp je probleem niet helemaal..

maar als je xfire hebt kun je daarmee vanuit bijna elke game heel simpel filpmjes maken.

ik weet alleen niet hoe je er geluid onder krijgt. en de filmpjes die maakt met xfire kun je ook heel makkelijk weer terugzien.

Als ik het goed begrijp heeft Seismovision de game zelf nodig om je demo's af te spelen?

Gebruik anders Fraps. Hiermee lukt het wel om avi-bestanden te maken met geluid.

Als ik het goed begrijp heeft Seismovision de game zelf nodig om je demo's af te spelen?

Gebruik anders Fraps. Hiermee lukt het wel om avi-bestanden te maken met geluid.

Dat is inderdaad wat er moet gebeuren:) maar met fraps heb ik altijd lags als ik aan het opnemen ben dus dat lukt ook niet echt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan