Cod:2 Ping probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hoge Ping probleem

Hallo,

Ik speel nu al een lange tijd Cod2 met vorige week gewoon rond de 50 ping alleen sinds vorige week is dat verandert naar 100-140...

Hier geeft hij wel een goede ping aan en bij het pingen geeft hij ook goede pings aan..

Ik heb al gekeken of me internet goed stond in me options bij Cod2 en dat staat dus goed
mijn grapichs zijn niet veranderd ik heb ook geen nieuwe dingen gedownload of gekocht..

Wat ik al heb gedaan is:
Poorten open gezet
Firewall on/off
Alles was ik kan afsluiten afsluiten en dan gamen..(doe ik meestal altijd)
Stekker er opnieuw in zowel Router als Modem

Maar helpt allemaal niet...

Weet iemand een oplossing?

Laatst bewerkt:
gebruik je draadloos internet of zit je op de kabel ?

heb je je computer al gescand op virussen ? ( zo nee klik hier ) en gebruik de free version.

heb je je computer al gescant op spyware ? ( zo nee klik hier ) en gebruik de free version.

en is er verder niemand bij jullie thuis die zit te downloaden ? uploaden ? of hebben jullie onbeveiligd draadloos netwerk waarop de buren mee liften ?

mvg
Rutger

Ik zit op kabel en nee niemand heeft internet aan of te uploade computer en ons internet is beveiligd.

En ja virus en spyware vrij al allemaal gescant...

Misschien moet ik poorten openzetten in me router of iets in me firewall uizetten of toestaan.

dus?

Kijk is nog een keer een test gedaan:

Daar licht het echt niet aan me internet is goed.. alleen die ping op GAMES niet goed de rest allemaal wel..

als ik op xfire kijk en ik kijk server ping staan die ook allemaal 100+ heel raar en erg irritant

Laatst bewerkt:
gebruik je een vast IP adres ? want mischien heb je naar het opnieuw opstarten een ander IP gekregen waardoor de poorten niet meer openstaan ?

mvg
Rutger

Mmm daar zit wat in.. want daar heb ik al een probleem mee want mijn IPv4-aderes verandert elke dag.. nu is hij 10.0.0.29 en morgen weer 10.0.0.31 ofzo.. daar had ik al last van..

Maar toen ik windows XP had kende ik dat ip-aderes niet eens

Want zit dat dan in een instelling in me router? want als ik dan de port wil openen dan heb ik nu open:

10.0.0.25--->28960 Zowel UDP als TCP

Want toen ik een eigen teamsoeak homehost had moest ik de ip aderes ook elke dag veranderen van 10.0.0.13 naar 10.0.0.15 en die dag weer 10.0.0.17 heel raar.

Is dit op te lossen?

maar als ik gewoon naar myip.nl ga is dat ip aderes altijd het zelfde en is nooit verandert.

Laatst bewerkt:
ja,

geef je computer een vast IP adres.

Start > Configuratie scherm > Netwerk > Druk op ja lan verbinden met de rechtermuisknop > eigenschappen > zet TCP-IP V6 uit en druk op TCP-IP V4 en dan instellingen.

geef hem de instellingen van je router:

bijv.
10.0.0.31
255.255.255.0
(je router IP)
DNS server zet je neer als je Router IP

en klaar je hebt een vast IP.

mvg
Rutger

Thx man dat ik geluk!

Ik wist wel dat je het ergens kon veranderen maar hier was ik nog net niet op gekomen;)

ja,

geef je computer een vast IP adres.

Start > Configuratie scherm > Netwerk > Druk op ja lan verbinden met de rechtermuisknop > eigenschappen > zet TCP-IP V6 uit en druk op TCP-IP V4 en dan instellingen.

geef hem de instellingen van je router:

bijv.
10.0.0.31
255.255.255.0
(je router IP)
DNS server zet je neer als je Router IP

en klaar je hebt een vast IP.

mvg
Rutger

Houd wel rekening met het feit dat dit adres dan niet uitgegeven mag worden door je router als dhcp adresje aan een ander apparaat. Dus in je router moet je ook nog aangeven dat je machine een fixed ip adres heeft

is neit verplicht als alle computers thuis het zelfde OS hebben.
of als iedere computer een vast IP heeft.

mvg
RutgerV

Het zelfde os is niet van belang, Als je verder alle machines/PDA's en wat ook maar op DHCP hebt staan loop je de kans dat het IP uitgegeven word als die in de Range van de DHCP pool op je router uitgegeven kan worden.

uuhm dat snap ik even allemaal niet.. het is in iedeeval nog steeds niet opgelost...

in cod1 heb ik nog 100+ ping en 2 en 4... overal eigenlijk:S

Nog iemand raad?

Ik heb het nu al 2 weken en ik baal er zo van ik kan niks meer fatsoenlijk spelen.

Cod 1 120+ ping
Cod uo 100+ ping
cod 2 130-180 ping
cod 4 150+ ping
Warrock 240+ ping.

Ik had alle poorten uit me router gedelete en zelfs dat helpt niet. firewall aan en uit gehad. 2x gehele computer gescant op spyware, virussen.

Iemand nog ideeen?
Router resetten miss of uitschakelen? Zo ja hoe moet dat precies bij een Speedtouch 580?

volgens mij moet je dan gewoon de steker er uit halen en na 30 sec ofzo er weer terug in doen. maar probeer eens andere servers msschien zijn deze servers op eens omhooggegaan met hun ping:)

volgens mij moet je dan gewoon de steker er uit halen en na 30 sec ofzo er weer terug in doen. maar probeer eens andere servers msschien zijn deze servers op eens omhooggegaan met hun ping:)

Oke ga ik proberen.

en haha nee ligt niet aan servers aaight ik speel niet altijd de zelfde ik speel in 100e verschillende:)

en het is overal:P

maar ik ga hem even resetten

het ligt er volgens mij heel erg aan waar de server gehost wordt. Als jij op een server speelt die in Australie gehost word zal jou ping automatisch veel hoger zijn dan als je op een server speelt die in nederland gehost wordt. Probeer de severs te vinden die in de buurt van Nederland gehost worden.

het ligt er volgens mij heel erg aan waar de server gehost wordt. Als jij op een server speelt die in Australie gehost word zal jou ping automatisch veel hoger zijn dan als je op een server speelt die in nederland gehost wordt. Probeer de severs te vinden die in de buurt van Nederland gehost worden.

dat weet ik zelf ook wel hoor lol.. ik heb zelf een eigen clan met 2 eigen servers gehost bij gameservers en daar had ik vroeger ook 10-40 ping en nu gewoon 100+

en warrock speel ik alleen in de nederlandse server en daar heb ik 200+ ping.

( het is nog steeds niet opgelost ) weet iemand nog iets?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan