Cod 2 probleem punkbuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

direxes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Hallo.
ik heb windows xp.
en kon vroeger gewoon call of duty 2 online spelen..

als ik dat nu doe krijg ik de volgende melding.

Server disconnectet - Direxes. Has been kicked via punkbuster (for 0 minutes)... RESTRICTION: Corrupted file/memory [81178]

wie helpt mij pls...

als vast bedankt :o

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag naar de juiste sectie verplaatst.
Members chat --->> Spel werkt niet.

Dank je wel en nu nog hopen dat iemand me kan helpen. :thumb:

Ik ken het spel niet maar Punkbuster is een anti cheat tool.
Wat de melding mij zegt is dat of:

> Je probeert te cheaten....:p mag dus niet!!!

> Je game files zijn aangepast.... heb je de game gemod??? aangepast naar een andere versie. Instaleer het spel opnieuw

> Er draait sofware op de achtergrond ( in het geheugen ) die Punkbuster niet toe staat. Iso mount programmaas willen wel eens in de weg zitten, probeer zo veel mogelijk software te sluiten.

hallo.
ik heb alleen xfire aan staan en dat is juist voor in de game.

en voor de rest opnieuw instaleren helpt niet :S

idd dat is een mem error. Niet op letten !

die fout heb ik ook gehad terwijl ik net nieuwe memory had.

Enige wat ik gedaan had was Nieuwe windows erop cod2 opnieuw erop en spelen maar :)

Het beste bij RESTRICTION errors is nieuwe windows erop ;)

Succes ;)

Okay..

Dus heb je restriction errors bij PunkBuster, gewoon je harddisk formatteren en windows opnieuw installeren.

Dat helpt waarschijnlijk bij alle problemen wel. :rolleyes:

Game herinstalleren, punkbuster herinstalleren, Game + punkbuster updaten, zou het probleem moeten verhelpen.

Het kan natuurlijk wel door een kapot geheugen komen, dus die memtest nog wel effe doen.

Game herinstalleren, punkbuster herinstalleren, Game + punkbuster updaten, zou het probleem moeten verhelpen.

Het kan natuurlijk wel door een kapot geheugen komen, dus die memtest nog wel effe doen.

Ja dat eerste klopt wat jip zegt.
Maar geheugen kapot klopt ook, maar dat is het niet dan zou je computer MEESTAL de geheugen ervan niet meer lezen. In ieder geval heb het probleem ook gehad had gewoon alles er nog in zitten en heb windows opnieuw geinstalleerd. en toen deed ie het gewoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan