COD 4 kom niet verder Help AUB !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
ik kom niet voorbij deze missie probeer 't al 2 dagen lang maar lukt neit ik heb er een kleine screenshot van gemaakt.

ik volg de vriend van mij en (gebukt) en toch worden we op een of ander manier gepakt hoe kom ik verder ?

Naamloos.jpg

je moet gaan liggen op de plek waar je vriend ook gaat liggen

Door je "kameraad" wordt ook aangegeven stil in het gras te gaan liggen. Doet dit en beweeg zo min mogelijk, op een gegeven moment geeft ie aan dat je verder kan.

Laatst bewerkt:
ga op de grond liggen als je maat dat ook doet..ga achter hem liggen en kruip zodra hij ook gaat kruipen. Probeer als de soldaten voorbij lopen zo min mogelijk te bewegen, het liefst helemaal niet. Als ze toch te dicht naast je komen dan een heel klein stukje op zij bewegen. Als ze voorbij zijn wacht je tot je maat ook weer gaat bewegen/lopen...dan moet het lukken!

yup tnx iedereen :thumb:

ik ben nu stukkie verder maar kom weer niet verder ik laat de hele tijd zohns son ofzo ontsnappen ? doodschieten mag ook niet :evil:

Naamloos.jpg

makkelijk gezegt ! telkens als ik achter 'm aan ren dan noch ontsnapt die :S of ik wordt gekilt door een van z'n stomme mannen.

Zijn er ook Cheats voor deze spel voor onbeperk leven want ik kom echt totaal niet verder.

Gewoon achter hem aan blijven gaan en ondertussen zn mannetje killen, hij wacht wel op je. :)

hey,

ik ren ook achter 'm aan. Maar terwijl ik achter 'm aanren wordt ik toch telkens gekilt ik dood de 2 honden die ineens voor me komen en daarna springt hij over de hek en is hij ontsnapt :S ?

moet je eerst al z'n mannen killen (met sniper) voordat je achter 'm aan begint te rennen ? heb ik ook geprobeert maar dan komen er alweer nieuwe mannen ?

klopt, daarna zie je hem zitten vanuit een raampje. ga naar binnen als eiamdn dat zegt (kweet niet meer wie) en kill alle gozer in dat gebouw (heli komt ook nog te hulp)

je moet doorrennen tot die heuvel en dan schuin tegen die heuvel aan liggen dan kan je gewoon blijven liggen en zien ze je bijna niet

alleen je moet wel snel zijn want als ze je zien ben je het konijntje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan