Cod 4 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertt1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jun 2009
Berichten
1
Kijk ik heb COD 4 al een tijdje legaal. alles werkte perfect enzo en ik ahd ook een nieuwe config d.m.v van die te plaatsten in de player map. Maaar ik ging hem reinstallen omdat ik een IWD probleem had ( N.V.T) En nu nadat ik heb gereinstald heb. Staat dat player mapje er niet meer terwijl ik 3 profiels heb gekozen, waardoor ik dus mijn config niet kwijtkan, iemand hier een idee hoe dat komt? Of hoe ik daar kan komen?

Mvg Geert
 
He Geert,

teneerste even een reactie op jou IWD probleem. Dit probleem komt omdat er gigantisch veel mods in omloop zijn binnen COD4. Vaak hebben deze mods dezelfde naam wat wil zeggen dat er tijdens het laden van de mod iets mis kan gaan omdat er ook files van een andere mod tussen zitten. De oplossing hiervoor is om of je hele activision/call of duty 4/mods map leeg te gooien of om gewoon in de mod map waarbij je de IWD error tegen komt tijdens het spelen de IWD files weg te gooien.
Stel je hebt een probleem met promodlive iwd files. Dan ga je naar activision/call of duty 4/mods/promodlive en dan gooi je daar alle IWD files weg.

Let wel na een aantal keren spelen is de kans erg groot dat je weer een IWD error krijgt omdat er weer een paar corrupte files zijn binnen gehaald.

Ten tweede het probleem van het onzichtbare players mapje. Gebruik je toevallig windows vista? Want ik heb dit probleem vaker gehoord bij mensen die vista gebruiken. (Ik heb zelf XP dus kan je helaas niet verder helpen hiermee, mijn gok is dat je bij mapopties even onzichtebare mappen laten zien moet aanvinken).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan