Cod 4 (vraag is moeilijk te formuleren in een zin)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Navigate to your Call of Duty 4 profile folder “C:\”Users”\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\\”
 
Navigate to your Call of Duty 4 profile folder “C:\”Users”\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\\”

dit klonk zeer goed, maar toen ik keek zag ik dat appdata er niet bijstaat.

er staat: Gast
Openbaar
Pibe (is mijn gebruikersnaam op Vista)

maar geen appdata
 
Weet ik , meestal staat die er niet
je moet even klikken waar C:\users\pibe\ staat
en dan kan je erachter typen C:\Users/pibe/appdata
 
Weet ik , meestal staat die er niet
je moet even klikken waar C:\users\pibe\ staat
en dan kan je erachter typen C:\Users/pibe/appdata

bedankt, ik heb het gevonden, nu ga ik het uitproberen of het me lukt om te installeren
 
Ik weet niet of je hier al verder mee bent, maar je ranks kun je back-uppen door de map met je profielnaam in combinatie met je key te bewaren.
Schakel je over van een illegale naar een legale key, dan kun je het beste van te voren even connecten met een gekraakte server.
Vul daarna je legale key in onder de multiplayer opties, en connect opnieuw zonder het spel af te sluiten.
Als het goed is zijn je ranks nu nog steeds intact, en is je spel legaal. Je kunt daarna -als je wil- het spel opnieuw installeren in combinatie met diezelfde legale key.

Je ranks zijn dus alleen te bewaren met de gebruikte key. Legaal of niet. Plaats je de profielmap terug na een herinstallatie, en je gebruikt daarbij een andere key, dan staan je ranks weer op nul.

Dus hierbij moet ik dan in een gekrackte server gaan, en dan het spel sfsluiten en dan in het menu van cod 4 bij multiplayer opties de legale keycode (die in het hoesje zit) invullen in plaats van de illegale key die hier stond. dan moet ik in het spel blijven en weer die gekrackte server in gaan zonder uit het spel te gaan. maar dat kan ik niet omdat ik altijd via xfire speel, als ik een gekrackte srever in wil (dat kan nu alleen maar) moet het spel zijn afgesloten. dan klik ik in xfire een server aan en kom ik er zo in zonder eerst naar het menu van het spel te gaan.
weet jij dit msschien?
 
Ik zou niet het risico nemen om het spel af te sluiten.
Wat je wel kunt doen is handmatig met een server connecten. Dat doe je door de console te openen met de tilde-toets (~) Typ dan in:
/connect 123.123.123.123 (123 = het ip-van de server), of als je eenmaal de legale key ingevoerd hebt, kun je gewoon vanuit het spel connecten met een legale server.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet het risico nemen om het spel af te sluiten.
Wat je wel kunt doen is handmatig met een server connecten. Dat doe je door de console te openen met de tilde-toets (~) Typ dan in:
/connect 123.123.123.123 (123 = het ip-van de server), of als je eenmaal de legale key ingevoerd hebt, kun je gewoon vanuit het spel connecten met een legale server.

ok, dit begrijp ik wel. alleen zeg je in dat andere bericht om de map met de profielnaam en de legale key samen te bewaren. alleen in dit berichtje hierboven staat niets over dat je iets met die map moet doen. moet ik die map dan ook back-up'en?

ff voor de duidelijkheid, ik ben niet de beste in computers :p
 
Schakel je over van een illegale naar een legale key, dan kun je het beste van te voren even connecten met een gekraakte server.
Vul daarna je legale key in onder de multiplayer opties, en connect opnieuw zonder het spel af te sluiten.
Als het goed is zijn je ranks nu nog steeds intact, en is je spel legaal. Je kunt daarna -als je wil- het spel opnieuw installeren in combinatie met diezelfde legale key.

Je ranks zijn dus alleen te bewaren met de gebruikte key. Legaal of niet. Plaats je de profielmap terug na een herinstallatie, en je gebruikt daarbij een andere key, dan staan je ranks weer op nul.
Wat snap je niet van deze reactie dan? Ik zou eigenlijk niet weten hoe dat duidelijker uit te leggen. :eek:
Als je eenmaal legaal bezig bent, kun je je profielmapje waar je ranks in zitten gewoon bewaren.
In combinatie met de legale key, blijven deze dan geldig.
 
hallo,

het is me gelukt om de legale versie erop te krijgen zonder alles kwijt te zijn. de juist manier was de laatste in dit forum.
iedereen die me geholpen heeft, erg bedankt.

groetjes
floors
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan