cod 5 probleem error bij maken van server

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
ik heb als zoveel andere cod 5 beta gedownload ik kan wel in alle andere servers maar ik kan zelf geen server maken:( dat is wel jammer want me vrienden hebben precies hetzelfde probleem en kunnen ook geen server maken en anders komen er steeds weer andere mensen in dus dat is best wel irritant

wie weet waar dit misschien aan zou kunnen liggen?
error.jpg
een screen van de error

mvg,
kevin

btw mijn pc kan cod 5 makkelijk aan dus aan me pc hardware ligt het niet:P

http://helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2493512#post2493512

dat is hetzelfde probleem van mij alleen bij spel werkt niet (meer) leek mij passender:)

EDIT: het laden van een level duurt ook best wel lang want dan zijn alle andere mensen in de server al aan het spelen en moet ik nog me wapen aanklikken enzo waar ligt dat aan?

Laatst bewerkt:
niemand?:(:(

btw ik heb nu xp op me pc zitten en heb ik ook hetzelfde probleem bij
Edit: op xp gaat die niet gelijk zo raar doen en krijg ik als eerste error dit:

12136 files in iwd files
ERROR: No languages available because no localized assets were found

en dan gaat die alles laden en komen de fouten van kan dit niet laden en dit en enzo

dus als ik dat uit die zin goed opmaak kan die geen talen vinden omdat er geen lokale activatie is??

mvg,
kevin10

Laatst bewerkt:
het was wel een stomme fout van me maar ik ben erachter wat de fout was:P ik moest cod nog een keer starten en kon ik er in en kon iedereen ook joinen XD

alleen na een avond en ochtend een internet server hebben kunnen maken maak ik nu opeens alleen maar lan meer:S en geen internet ik klik bij die instellingen echt wel internet aan ik ga zo even het mapje pb verwijderen en weer opnieuw updaten en ik hoop dat het werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan