COD black ops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
217
hoi,, ik zou graag COD black ops hebben maar ik twijfel over iets

dit is de processor die ik nodig heb:
Pentium Dual Core E6500 2.93GHz

dit is mijn processor:
Pentium Dual Core E6550 2.33GHZ

kan ik het spel draaien of niet,, heb het al proberen te vergelijken met
canyourunit.com maar ik krijg er niets op blijft op installing component staan. =(
 
Gaat denk ik niet draaien, je haalt de officiële System requirements niet en aangezien het spel kampt met enorme lag ga je het al helemaal niet halen.
 
Lolno 50% kans dat je hem kan draaien, ik zit hier met een Petium D E5400 2.7Ghz, 4GB RAM en een nVidea GT320 GPU en ik heb alleen korte lagg tijdens het laadfilmpje van de single player, multiplayer kan ik je nog nix over zeggen aangezien ik hem maar pas in december koop :p
 
Lolno 50% kans dat je hem kan draaien, ik zit hier met een Petium D E5400 2.7Ghz, 4GB RAM en een nVidea GT320 GPU en ik heb alleen korte lagg tijdens het laadfilmpje van de single player, multiplayer kan ik je nog nix over zeggen aangezien ik hem maar pas in december koop :p

dus jij zegt downloade ne zien wat het geeft?
 
ff om te zeggen dat ik black ops dus wel degelijk kan draaien en zonder lag ook al is men videokaart maar 19% van het spel dusz wil ik ff zegge dat je het gwn moet proberen voor,, dusz download eerst een spel als je het niet zeker weet n.n
 
Wiestje,

Test het dan eens hier: http://www.yougamers.com/gameometer/10424/

Er word mij uit je laatste bericht namelijk niet duidelijk of je het spel nu al speelt. Heb ook geen idee waar je vandaan haalt dat je videokaart voor 19% word gebruikt.

Het spel vraagt overigens ook niet om de E6500, maar de E6600. Dat maakt ook nog weer verschil.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan