COD BO start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemenman

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Berichten
81
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje, wanneer ik Black Ops wil opstarten dan doet Steam dit niet. Als ik in mijn spellen lijst klik op [Spelen] dan krijg je zoals het hoort de mededeling: "Call of Duty: Black Ops wordt gestart..." maar hierna doet hij niets meer, dit geld zowel voor de Single Player als Multi Player. Ik heb het nou al zo vaak geprobeerd. Nu ben ik niet (zoals als heel veel mensen wel zijn :p) afhankelijk van deze game maar het is toch vervelend dat ik niet gebruik kan maken van iets waarvoor ik wel heb betaald. Al mijn andere Steam games doen het trouwens wel en deze game heeft het voorheen (1 jaar lang) ook altijd gedaan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt,
problemenman
 
Laatst bewerkt:
Klik met rechts op de game en kies voor "Delete local content" en laat Steam de game opnieuw downloaden en installeren. Doe dit met zowel de Multiplayer als met de single player.
 
Geen idee, heb hem momenteel niet in Steam geïnstalleerd staan, dus kan niet zien hoe groot ie is.

[edit] De install even gestart, 6242MB voor Singleplayer en 6243MB voor de Multiplayer, dus ruim 12GB totaal.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Oké, ik ga het proberen maar niet nu ik namelijk net een nieuwe game aangeschaft: Crysis + Crysis Warhead (voor maar 5 euro, Steam aanbieding :D) en die is nu aan het downloaden. En 2 games tegelijk downloaden gaat zo sloom. Maar ik zal kijken of het werkt.
 
Hangt natuurlijk van je internet verbinding af. Anders pauzeer je de ene download om de andere meer snelheid te geven.
 
Als je een game voor de 2e keer download, wat nu dus nodig is gaat het dan sneller (misschien omdat die bepaalde game dan al aan je account gekoppeld is ofzo)?

En als ik dat doe raak ik dan niet mijn vooruitgang in de single player kwijt?
 
Nee gaat niet sneller.

je save game van Black OPS kun je back-uppen en op de volgende locatie vinden;
"C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty black ops\players\save"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan