CoD: CDKey lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
981
Hoi allemaal,

Ik wilde net m'n Call of Duty weer installeren, kom ik erachter dat ik m'n boekie kwijt ben. Geen probleem, dacht ik, ik had het immers nog op de andere computer geinstalleerd. Toen ik daar keek, waren die hokjes leeg, waar je de code kunt invullen/aanpassen.

Nu is mijn vraag: Kan ik de code ergens handmatig uit een file lezen?

Groeten Kay
 
Download belarc laat het een systeem scan doen en kijk wat je allemaal in je computer zit.
Hier lees je ook de key van het stukje software wat jij geinstalleerd hebt.
 
Persoonlijk vind ik Aida32 momenteel de beste tool om alles over je computer te weten te komen.
De laatste versie van Everest geeft bepaalde zaken - zoals software - niet meer weer.
Je kunt de laatste versie van Aida32 hier downloaden.
Als je in het linker venster op Software > Licenties klikt, krijg je rechts de registratienummers van je programma's te zien - zie bijlage.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Belarc laat alleen de licentie van windows en van Belarc zelf bij mij zien. Ik ga het nu met Aida proberen.
 
Geplaatst door KaY.NL
Belarc laat alleen de licentie van windows en van Belarc zelf bij mij zien. Ik ga het nu met Aida proberen.
Ben bang dat die dan hetzelfde resultaat geeft, maar je weet maar nooit. :)

Guus.
 
Helaas. Alleen de licenties van Nero en die van de Microsoft-programma's staan er.
Kan ik niet ergens in het register kijken...?
 
Geplaatst door KaY.NL
Kan ik niet ergens in het register kijken...?
Dat kun je proberen, maar ik ben bang dat die code versleuteld is. Ik denk dat Belarc of Aida32 hem anders wel gevonden zouden hebben.
Maar het valt natuurlijk altijd te proberen.
Je zou dan moeten zoeken in HKEY_CURRENT_USER\Software en daar alle mappen van Call of Duty moeten bekijken.
In de bijlage zie je bijvoorbeeld waar ik de code voor WinZip vond.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Jonges bedankt allemaal, maar ik heb de hoes alweer teruggevonden. :rolleyes: (was achter m'n bureau gevallen)
 
En nu ben IK benieuwd of je dat nummer terugvindt als je het in de Registereditor invoert bij Bewerken > Zoeken, of dat het inderdaad versleuteld is.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
En nu ben IK benieuwd of je dat nummer terugvindt als je het in de Registereditor invoert bij Bewerken > Zoeken, of dat het inderdaad versleuteld is.

Guus.
Bij mij wordt de sleutel niet gevonden dus zal wel gecodeerd zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan