COD Lag (Voldoe WEL aan eisen!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Beste iedereen,

Ik heb de vraag hier eerder voorbij zien komen maar daar zag ik dat de TS toch wat krap zat qua RAM geheugen.

Nu ga ik zelf nogmaals dezelfde vraag stellen. Ik heb CoD Black Ops maar zowel SP als MP lagt verschrikkelijk. Ik heb even naar de site gekeken om te zien of ik het spel uberhaupt wel kan draaien en dit waren de resultaten:

1.jpg
2.PNG

Zoals er op de bijlage te zien is zou ik het spel makkelijk moeten draaien. Weet iemand waar het mis gaat?

Verder heb ik in een vorig topic op help mij dit gelezen:

" Royduin.

heb net begrepen dat treyarch het spel verkeerd heeft geprogrammeerd. het spel draait nu voor 90% op je processor en maar voor 10% op je grafische kaart, waardoor je processor het zwaar krygt en je dus die schokken krygt.

ze zyn er mee bezig om met een patch te komen. "

Is dit waar en zal het probleem dan misschien hier aan liggen? Kunnen meer mensen dit bevestigen?

Alvast bedankt!

Mvg

Mark Molina

Wat is je videokaart precies voor type? Het kan zijn dat daar het probleem ligt.

ik denk dat je een onboard video kaart heb nou dan kan je het wel vergeten die programas controleren alleen op video geheugen en dat heb je genoeg maar je hebt teweinig reken kracht om het spel toch nog vloeiend te draaien

Hij lagt omdat een vriend van mij het probleem wist dat is omdat het spel de FPS nog niet goed regelt.

Wat is je grafische kaart?
De rest van je pc gaat wel 4GB ram / E8400 gaat wel.

Laatst bewerkt:
Ik weet zelf dat CoD BO 2 RAM geheugen inneemt. Daar staat toch duidelijk 200 nogwat MB.

We hoeven nu alleen nog maar te wachten op een reactie van de TS en dan kunnen we verder met het probleem.

Gezien het systeem denk ik ook in de richting van een 4xxx, en dan ook de HD4850 + 4770.

Dat gaf de test al aan....;)

Valt dit ook niet in de catogorie:Er zijn zoveeel problemen met deze game:d

EDIT
valt mijn videokaart (HD 4850) hier ook onder?

Normaal zou je kaart moeten voldoen.

Laatst bewerkt:
Bizar toch.. Men betaalt 60 euro voor een game die niet werkt ^^.

Ondertussen heb ik dit nog wel gevonden:

http://segmentnext.com/2010/11/09/call-of-duty-black-ops-crashes-freezes-errors-sound-fixes/

Hoop dat iemand anders daar wel wat aan heeft. Ik iig niet.

Verder zal ik blijven zoeken naar een oplossing. Mocht ik meer weten dan post ik dat uiteraard hier ook.

Weet ondertussen iemand misschien al waarom mijn pc CoD niet goed speelt (terwijl ik wel aan de specificaties voldoe)? Merk ook dat mijn CPU usage tegen de 100 aanzit tijdens het gamen

Laatst bewerkt:
Ben even gaan snuffelen in de config file en kwam dit tegen:

seta r_multiGpu "1"
seta r_multithreaded_device "0"

Zegt dit niet dat ik meerdere Gpu's heb en maar 1 proc? Heb het veranderd naar

seta r_multiGpu "0"
seta r_multithreaded_device "1"

helaas zonder succes. Meld het maar even want vind het wel eigenaardig

Probeer settigns iets lager te zetten , en FILTERS zoals AAX-16 maar dan allemaal op off , als het nog steeds laggt, doe fps settings even aan, en kijk hoeveel fps

Nope nog steeds problemen. FPS soms 30-40 heel soms 40+ maar zodra er geschoten wordt rond de 20 of lager.

CPU usage is ook altijd tegen de 100%

heb ondertussen ook dit gevonden. Een twitter bericht van Josh Olin (manager van Treyarch):

Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath. #ItsBeen1Day about 8 hours ago via web.

Dus wachten op een patch?

Het is helaas een bekent probleem van dit spel.

Deze trekt teveel cpu kracht naar zich toe en belast de grafische kaart niet zoals dit zou moeten.

Een zoektocht op internet levert al wat fixes en er zal vast snel een officiele patch uitkomen.

Patch is uitgekomen. PC usage is inderdaad minder maar in mijn ogen nog steeds niet speelbaar. Kom nog te vaak tegen die 100% aan waardoor de game een paar seconden blijft hangen.
Ik zet deze topic maar op opgelost. Waarschijnlijk komt er weer een nieuwe patch.

Bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan