Cod Modern Warfare2

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Berichten
150
Hey,
Ik heb sinds gister Cod MW2 gekocht en het spel is simpel weg geweldig, ook heb ik een paar weken terug een nieuwe computer gekocht die door zijn videokaart redelijk goedkoop was.

Er zit nu een Intel Core I3 processor in,

Dat is natuurlijk vrij weinig als je het mij vraagt dus hier mijn vraag:


Als ik dit spel bespeel, krijg ik ten eerste lagg, en ten 2de krijg ik regelmatig 2 seconden zwart beeld.
Een vriend van me raadde een RADEON of een Nvidia videokaart aan, maar krijg ik dan betere resultaten?
Zo niet, wat moet er dan nog meer aan gebeuren?

Hier zijn wat computer gegevens van me, ik hoop dat er wat op te verzinnen valt, want ik ben echt toe aan wat zwaardere spellen!

Mvg,
Max

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 10/13/2010, 15:13:12
Machine name: Max-PC
Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Acer
System Model: Aspire X3900
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz (4 CPUs), ~2.9GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3896MB RAM
Page File: 1648MB used, 6139MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7600.16385 32bit Unicode
 
Er zit voor mijn nooit zoveel verschil tussen Nvidia of Radeon zijn bijde goed dus...:cool:.

Maar het probleem is inderdaad je videokaart heb zelf er ook een nieuwe voor aangeschaft Nvidia omdat dat meestal iets goedkoper is maar van de zelfde kwaliteit.

De lagg ligt aan je internet verbinding ;) omdat die in het begin van het spel te veel informatie krijgt met name de de eerste 2 potjes als er dan niemand bij komt zal er je zien dat de lag minder wordt.
 
zou je ook kunnen aangeven wat voor video kaart er op dit moment in zit, want dat kan ik namelijk nergens uit op maken, of maak je gebruik van de onboard video aansluiting(deze is niet altijd aanwezig).
 
Volgens de verkoper van de BCC zat er dus iets in die gebruik maakt van me 4gb RAM, verder heb ik er niet zo heel erg verstand van.. : (, dus heb echt jullie hulp even nodig jongens :D
 
Er zit voor mijn nooit zoveel verschil tussen Nvidia of Radeon zijn bijde goed dus...:cool:.

Maar het probleem is inderdaad je videokaart heb zelf er ook een nieuwe voor aangeschaft Nvidia omdat dat meestal iets goedkoper is maar van de zelfde kwaliteit.

De lagg ligt aan je internet verbinding ;) omdat die in het begin van het spel te veel informatie krijgt met name de de eerste 2 potjes als er dan niemand bij komt zal er je zien dat de lag minder wordt.

Tja, ik weet niet over het veel is maar ik heb 100 mb/s
 
Heb me computer even opengemaakt, zit geen video kaart in, dus word toch eentje kopen, ik heb laatst gekeken hoe groot die dingen zijn maar of die in mn Acer Aspire X3900 past :S

Kleine dingetjes hoor..
 
is het toevallig de volgende computer?
http://www.topproduct.nl/hardware/d...00/420754-acer-aspire-x3900-98.9hf7z.tyn.html

dan heeft hij inderdaad onboard video kaart

Ja, dat is hem, X3900

Maar ik heb een budget van 75 euro voor een videokaart, maar ik wil echt weten of de resultaten beter worden met een redelijke videokaart, zouden jullie misschien willen helpen met dat budget?

Misschien even een kijkje nemen op:
Pc wereld Hoorn

Zit vlakbij en verkoopt video kaarten


Mvg,
Max
 
Laatst bewerkt:
ik ben bang dat daar ook geen video kaart in past.

ik weet niet of je een fot kan maken van de achterkant en 1 van de binnen kant (dus zonder kap.)
en die dan hier plaatsen?
 
Dit probleem ben ik vaker tegenkomen, en ik ben bang dat het niet gaat lukken. De kast is zeer klein en de voeding van een apart formaat dat bijna niet te koop is.
 
daarom zou ik ook iemand aan raden een pc samen te stellen uit losse onderdelen.
als hij van plan is hem te gebruiken voor zware games zoals COD: MW2
want dan kun je makkelijker andere onderdelen vervangen/ er bij in stoppen.
bij standaard computers van fabrikanten als DELL en acer enzo gaat dat lastiger, die zijn er vaker niet van gedient dat er "onbekend" spul in hun computers gestopt word.
meestal zit er dan ook een zegel achter op de kast voor de garantie.
en deze verbreek je dan zo gauw je de kast open maakt en dan is dus je garantie weg.
 




Als ik het zo zie in m'n pc, moet ie net langs mijn dvd brander/lezer gaan.
 
ik denk alleen dat het gene dat aan de achter kan van de pc kom van een video 2 keer zo groot is als de achter kant van jouw computer.;)
dus ik denk dat je een kleine miskoop heb gedaan door deze pc aan te schaffen om hem te gaan gebruiken voor zware spellen.:eek:
 
ik denk alleen dat het gene dat aan de achter kan van de pc kom van een video 2 keer zo groot is als de achter kant van jouw computer.;)
dus ik denk dat je een kleine miskoop heb gedaan door deze pc aan te schaffen om hem te gaan gebruiken voor zware spellen.:eek:

Naja, ik zit wat te googlen en te doen, maar opzich als ik al die video kaarten zo zie, moet dat best passen, op die foto rechts boven komt nog een centimeter bovenuit, en boven me dvd speler is ook nog een zee van ruimte, het enigste wat ik niet helemaal snap is dat achterste stukje van de kaart, zit een aansluiting aan voor je beeldscherm, maar dan heb ik er 2?

Voor de rest ben ik blij met m'n computertje hoor :), alleen de érg zware spellen kan die niet vlekkenloos afdraaien^^

Maar even terug naar het onderwerp, alleen die grote kaarten met ventilators erop etc. etc. past er never nooit in, die simpele chipies wel hoor^^

Ik heb nog even gezocht in een winkel die vlak bij is, maar is dit te duur/slecht, meningen graag!

http://www.pcwereld.nl/index.php?gid=&pid=117279&detail=more
http://www.pcwereld.nl/index.php?gid=&pid=117270&detail=more


Maxxie ;)


Edit, je kan trouwens een stukje metaal eraf halen voor het geval die achterkant van die kaart er niet in past***
 
Laatst bewerkt:
inderdaad die kaarten die jij aandraagt zullen er wel inpassen en denk ook wel werken, maar zijn niet goed genoeg om MW 2 goed te kunnen spelen, voor dat spel heb je denk ik toch wel een betere video kaart nodig. graag meningen van anderen als het niet zo is. :)

bij spellen als MW 2 gaat zo'n video kaart zeker over uren draaien en word hij veel warmer dan een kaart die er voor gebouwd is zoals een nvidia 9600gt of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
inderdaad die kaarten die jij aandraagt zullen er wel inpassen en denk ook wel werken, maar zijn niet goed genoeg om MW 2 goed te kunnen spelen, voor dat spel heb je denk ik toch wel een betere video kaart nodig. graag meningen van anderen als het niet zo is. :)

Dan bij deze vraag ik aan jou of jij er eentje kan opzoeken die hem wel aan zou kunnen dan :$

En trouwens, is videokaart het enigste wat tegenzit in mijn geval? want Ram etc. lijkt me in orde.
 
Ik ben niet bang of het gaat passen, maar ik ben bang voor de voeding. Deze is waarschijnlijk ontoereikend.
 
Standaard zit daar maar een 220w voeding in....En gaat dus tekort komen.

Kast zou volgens Acer site wel geschikt zijn voor low profile kaarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan