COD MW 2 loopt vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter kanus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kanus

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo,

Ik heb net call of duty modern warfare 2 geïnstalleerd en ik wilde multiplayer spelen dus ik klik daar op.
En dan krijg ik het begin scherm en en dan wil ik op play klikken maar dan kan ik mijn muis niet verschuiven:confused:.
En met singleplayer krijg ik het beginscherm met intro van activision maar dan blijft mij beeld ook stil staan en dan moet je lang wachten en na een tijdje kan je het spelen:(
Ik heb dan ook met multiplayer geprobeerd maar dat lukte niet:eek:.

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

bedankt:rolleyes:
P.S. mijn computer is net nieuw en op canyourunit staat dat balkje helemaal vol:eek:

Ooit wel eens aan gedacht om Steam op te starten als je Multiplayer gaat spelen? Zo niet, probeer dat. Ik heb hem namelijk niet legaal en het schijnt dat ie blokkeerd als je Steam niet aan hebt staan.

Als dit niet het geval is kan je pc het op dat moment niet aan :o

Ben bang dat je toch moet wachten als je Multiplayer opstart. Ik heb nogal een goede pc en moet ook wachten. Dit is echter maar een paar keer en daarna wordt de ''wachttijd'' steeds korter. Probeer dit eens en kijk of het werkt.
Menno

ja het lukt nu wel, maar de tijd word niet korter, maar in ieder geval kan ik wel spelen.
alleen mijn NAT type is strict, ik heb op internet lopen zoeken maar kan niks vinden. Ze hebben het allemaal over routers enzo maar wij hebben gewoon kabel? weet jij misschien wat ik moet doen?

NAT type is bij mij soms ook Strict. Dat is bij mij verschillend. Meestal doet hij het wel het kan zomaar zijn dat hij het op een dag ook bij jou zal doen.

ja het lukt nu wel, maar de tijd word niet korter, maar in ieder geval kan ik wel spelen.
alleen mijn NAT type is strict, ik heb op internet lopen zoeken maar kan niks vinden. Ze hebben het allemaal over routers enzo maar wij hebben gewoon kabel? weet jij misschien wat ik moet doen?

zou ik misschien je systeem mogen weten dan kan ik het na checken

model: Qmontion Win 7 Home Premium
processor: intel(R) core (TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz 2.93 GHz
Geïnstalleerd geheugen: 4.00 GB
(RAM)
Type systeem: 64 bitsbesturingssysteem

(ik weet niet of dit de goede informatie is hoor)

Dat je nat typ strict is is niet zo moeilijk te verhelpen.
stap 1: log in op je router (typ bovenin bij je browser je ip adres en en druk enter)
stap 2: bij router menu ga je naar (verschild per router) spellen en aplicaties bij mij.
stap 3: Spel toevoegen > Call of duty :Modern warfare 2. of: spel toevoegen > Alle steam spellen.
Als je dat hebt gedaan is mw2 toegevoegd aan een lijst met ''veilige afzenders'' of ''toegang tot internet'' en dan is je strict open:thumb:

ps: ook als je een kabel hebt loopt die kabel naar een router.
je kan je ip vinden op sites als www.watismijnip.nl

Laatst bewerkt:
model: Qmontion Win 7 Home Premium
processor: intel(R) core (TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz 2.93 GHz
Geïnstalleerd geheugen: 4.00 GB
(RAM)
Type systeem: 64 bitsbesturingssysteem

(ik weet niet of dit de goede informatie is hoor)

nah kweet niet of 2,93 wel past bij de eisen ik kijk het ff na;)

en kijk ff op www.canyourunit.com (let op als je firefox hebt kan het niet werken!!) en er zij als je het nooit gebruikt plug-ins nodig

@1robinjazz

Dat is gewoon onzin, het gaat daar over een Pentium 4 processor, geen dual dus.

Voor dual is de volgende het minimum:
Intel Processor - Core 2 Duo E6600 2.4GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4400+

Ik weet niet hoe de i3 tegen de Core 2 Duo staat maar 2.93 zou dus voldoende moeten zijn.
Veder is het handig om te weten welke videokaart je hebt.

Edit: je hebt ook niet goed gelezen, er staat alleen wat wel en niet supported is. Zo was in December GTA IV nog unsupported voor windows 7 maar het werkte wel.
Veder is het ook NIET de officiele site, de officiele site is dit www.modernwarfare2.infinityward.com Kijk en lees voortaan beter.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan