cod mw werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleight

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
ik heb laatst cod mw gedownload voor de wii
ging al erg moeizaam maar nu doet hij iets
als ik hem in de wii doe laad het intro scherm wel
dan druk ik op beginnen ofzo, en krijg ik zwart scherm
wii controller geeft ook geen licht meer dan, en uitzetten kan alleen met de knop op de wii zelf

ik heb wel vaker spellen succesvol gedownload en die werkten meestal wel
wat kan ik doen om deze ook te laten werken?

dat is?
hopelijk niet de wii versie gwn.. want als je nu update naar 4.2 word je misschien gebrickt dus dat ga ik maar niet doen..

Nja, MW is echt een zware DVD verkrachter. De wii is eigenlijk te sloom om de backup van MW te lezen. Het kan ook daaraan liggen. Ik zou echter wel even naar 4.2 update via een veilige updater. Op GBAtemp staat een hele goede guide over hoe dat moet.

ok ik kijk er morgen nog wel even naar als ik tijd heb
ik krijg nu al hoofdpijn van al die programmas en sh!t van wat ik allemaal gezien heb vandaag :S

neogamma homebrew gecko os cios ios hii sh!t en wtf allemaal ik heb allemaal gene flauw idee hoe ik dat krijg werken en ik kan ook nergens een goed overzicht vinden..

maarja ik houd niet zo van dat je eerst 3 programmatjes moet downloaden , dan weer iets branden en nog ff wat op usb zetten dan door de wii en via de wii weer nog wat downloaden en blablabla... ik wordt helemaal ziek van dat downloaden via downloaden waar je weer een extra programmatje voor nodig hebt enzo...

ja maar kost mij iets te veel geld

maar weet iemand nog een simpele oplossing ofzo?
ik heb wel wat gelezen over naar 480i zetten ipv 480p maar werkt niet
ik kan alleen kiezen uit 480p of 360p of zoiets
misschien omdaqt mijn tv geen hd heeft?

en iets met a+2+z indrukken maar dat werkt ook niet want de remote doet helemaal niks meer

paranoid kun je nog eens wat uitleggen over dat neogamma enzo en hoe dat allemaal werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan