[COD:MW2] Connectie Probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

REFLEXOR

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Hey mensen,

Ik heb een probleem met Modern Warfare 2:
Sinds kort heeft mijn broertje het spel ook gehaald, en alles ging in het begin goed enzo, we speelde samen in een server, maar sinds kort hebben wij een probleem.
1 van ons kan maar spelen, als de andere het spel opstart dan krijgt hij dit te zien:
[smallimg]http://i46.tinypic.com/2euly1j.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)
En dat gaat niet weg.
Het wisselt willekeurig van PC, de ene keer heb ik het, de andere keer mijn broertje, het is heel irritant want het probleem is er ook als de andere NIET speelt. :(.

Wat we al geprobeerd hebben:
Reboot
Reinstall

en we hebben geprobeerd de poorten te openen, en dat helpt, maar het probleem is dat dan de andere computer "Connecting to IWnet krijgt"

Kan iemand ons helpen om allebei tegelijk te kunnen spelen?
THANKS

Laatst bewerkt door een moderator:
Gooi de poorten juist weer dicht. Dit probleem had ik ook toen ik de poorten wilde openen. Om te voorkomen dat je NAT-type op strict staat, zul je UPnP in je router moeten aanvinken (zie de site die MW2 je geeft ingame),

Gooi de poorten juist weer dicht. Dit probleem had ik ook toen ik de poorten wilde openen. Om te voorkomen dat je NAT-type op strict staat, zul je UPnP in je router moeten aanvinken (zie de site die MW2 je geeft ingame),

Thanks for the reactie, maar ik snap em niet helemaal, want ik heb geen problemen met het NAT-type, dat staat gewoon goed. M'n probleem is dat ik nieteens bij het scherm kan komen dat het NAT-type weergeeft, als ik op "Play" druk in het main menu gaatie niet verder!

Ok, maar heb je de poorten al weer dichtgegooid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan