COD MW2 Poorten open zetten/NAT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkpen

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
Ik heb COD MW2 nu wilde ik online gaan spelen en toen stond er dat mijn nat type Strict was
Ik was gaan google en ik moest mijn poorten open zetten. Dat heb ik geprobeerd met die cijfers enzo(1500-1500 bijv.) maar het lukte niet
Ik heb ook al een keer mijn router gereset
toen starte in MW2 op en toen wisselde ik steeds van Open Naar strict
Alsjeblieft help iemand me
BTW: ik heb een Linksys Cisco WRT160N router

Laatst bewerkt:
Ja klopt, dat is altijd heel vaag.. Soms staat 'ie open bij mij en soms niet.. terwijl ik niets verander.. Maar je kunt toch gewoon gamen ondanks dat 'ie op strict staat? :)

Ja klopt, dat is altijd heel vaag.. Soms staat 'ie open bij mij en soms niet.. terwijl ik niets verander.. Maar je kunt toch gewoon gamen ondanks dat 'ie op strict staat? :)

Nee ik kan niet gamen wel singel player maar niet online
kan jij dan wel online game?

Jap..
Ook al staat 'ie soms op strict, dan nog kan ik gewoon online.. Alleen kan ik dan niet andere mensen in mijn 'party' laten komen. Misschien dat het bij jou wel helpt om porten te forwarden hoor, zou kunnen. In de handleiding van je router staat hoe je dat moet doen. (Handleidingen zijn vaak ook op i-net te vinden, voor als je 'm niet kan vinden)

strict heeft niets te maken met het online spelen alleen met mensen die jou in je party kunnen joinen. wat voor foutmelding geeft hij?

Wat is je probleem nou?
dat je een kwartier lang krijgt: finding server game
of finding IW Net.

Al ben je strict kan je gewoon spelen. je kan ook een party joine bij de mensen die hem open hebben. dus al kan je niet online ligt het ergens anders aan.

veel mensen die niet online kunne door finding Iwnet installere steam opnieuw.
mischien dat dat helpt.

bij mij is die ook strict maar ik kan alles gwoon normaal, mensen laten loinen in me party en zelf joinen bij andere en normaal online spelen.
mijn neef zecht als je hem open heb staan dat je sneller een server kan joinen. weet zelf niet hoe of wat. maar ga hem ook open zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan