Cod MW2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juve1

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hallo.
Ik snap iets niet op Call of Duty Modern Warfare 2.
Het zit zo.
Als ik Multiplayer mode aanklik krijg ik een heel klein scherm. Net alsof hij geminimaliseerd is.
Ik kan hem niet terugveranderen naar een gewoon scherm. Ik weet nieteens of dit wel een goede site is voor zo'n vraag, maar ik probeer het.

ps
Aub niet te moeilijke antwoorden ofso. Ik ben zeker geen computergenie. Ik wil het liefst gewoon een simpel antwoord.
Bedankt

Resolutie al aangepast?

Toetscombinatie "alt enter" al geprobeerd?

Ja, de resolutie al wel. Maar dan zie ik nog steeds die balk daar onder. En ik kan niet helemaal omlaag kijken. Zwaar stom. Ik zal Alt+Enter proberen.

Laatst bewerkt:
Al geprobeerd,
Maar bedankt

Laatst bewerkt:
Met Singleplayer geen problemen? COD-MW2 al eens verwijderd en door Steam opnieuw laten installeren?

Nee, op singleplayer geen problemen.
Maar als ik het opnieuw laat instaleren verlies ik dan niet mijn ranking en al die andere dingen?

Maar ik heb een computer beneden en boven op m'n eigen kamer. Beneden ben ik bij lvl 43 2prestige:cool:. Maar als ik boven kijk ben ik pas bij lvl 1. Ik heb dus boven niet gespeeld. Kan ik het niet overkopiëren ofso. Toch heb ik boven en beneden dezelfde steam account.

Via Steam kun je de game gegevens backuppen, kijk eens of je die dan boven kan importeren.

Nee, bedankt. Ik probeer het nu allemaal opnieuw te installeren. Het idd geprobeerd alles te branden en op een andere computer te zetten maar dat is niet gelukt. Het zal allemaal even duren voordat het spel opnieuw is geinstalleerd. Als dat allemaal niet lukt en ik nog steeds zo'n klein schermpje heb, moet ik maar opnieuw beginnen:(

Toch bedankt!

Het is toch gelukt. Ik ging boven kijken en toen stond er gewoon completion 421% net zoals beneden. Mijn vader had het spel ff opnieuw geinstalleerd en toen opeens deed hij het gewoon. Jammer genoeg is het nog steeds een klein beeld beneden, maar boven kan ik gewoon spelen met de zelfde ranking enzo. Terwijl dat eerst nog niet was!
Daarom bedankt mensen:)
Ben best wel blij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan