CoD sloom op super snelle pc??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselh

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hallo iedereen!, Sinds ik mijn nieuwe computer heb gekocht....

AMD athlon 5000+ (2x 2,6gh) 2x duel core
NVidia Geforce 7300 LE
Internegeheugen: 1024mb

.....gaat call of duty 2 op een of andere manier zelfs op 800x600 sloom.
Als ik een beetje rond kijk gaat het gewoon niet vloeiend. Is er iets mis of is mijn computer gewoon te sloom.. want dat kan ik me haast niet voorstellen ?? :confused:
Iemand sugesties?

Alvast bedankt!:rolleyes:

Ik denk !!. Dat videokaart - geheuge - processor niet ( goed ) op elkaar aansluit.

Nu is het geheugen en de processor wel Okee.

Maar ik zou als ik jou was een iets sterkere videokaart er in doen.

Het licht er aan wat je budget is, maar ik zou je dan aanraden om een Nvidia Gforce 8400 of hoger ofzo te nemen? Dan ben je helemaal weer up to date voor ong 150 euro( dit is vanaf de 8400) Wil je meer? dan word het natuurlijk ook duurder, maar wel veel beter ( DX10 etc).

Groet,
^Q

het probleem is je videokaart
Het licht er aan wat je budget is, maar ik zou je dan aanraden om een Nvidia Gforce 8400 of hoger ofzo te nemen? Dan ben je helemaal weer up to date voor ong 150 euro( dit is vanaf de 8400) Wil je meer? dan word het natuurlijk ook duurder, maar wel veel beter ( DX10 etc).

op de 8400 zal je ook nog niet veel plezier eraan beleven hoor. Dat is ook maar een mid-sectie kantoormachinekaart.

8600 of hoger, of GF 7800 of 7900 doet het 10 x beter dan een 8400.

heb precies hetzelfde maar dan met STALKER!
ik heb een top pc , maar het gaat gewoon k*t!:(

video kaart is goed ,, de rest van je systeem specs ook
daar kan het niet aanliggen pak de nieuwste updates ,, en Directx 9 ,,
je kan ik

COD2 ,, ook je direct x instellen probeer dit eerst op dx7 en later op dx9 ,
je beeld resolutie kan gewoon op 1024x768 ,, (licht er aan hoeveel inch je beeld scherm is )

video kaart is goed ,, de rest van je systeem specs ook
daar kan het niet aanliggen pak de nieuwste updates ,, en Directx 9 ,,
je kan ik

COD2 ,, ook je direct x instellen probeer dit eerst op dx7 en later op dx9 ,
je beeld resolutie kan gewoon op 1024x768 ,, (licht er aan hoeveel inch je beeld scherm is )

Zelfs een Geforce 6600 van nu 2 generaties terug een mid end kaart, is sneller dan die videokaart. Dat is maar een 64 bits videokaart, dat is ultra-low-end en niet geschikt om te gamen.

GF 7300 LE:
Memory Bandwidth 5.2GB/s
Fill Rate (texels/sec.) 1.8 billion

GF 6600 PCI-e:
Memory Bandwidth 16.0 GB/sec
Fill Rate (texels/sec.) 4.0 billion

Voor de topicstarter. Kijk voor niet teveel geld naar een GF 7600 of een ATI x1600 of 1650. Dan draait je spel wel lekker. Als je nog meer wilt zal je behoorlijk diep in de buidel moeten tasten, want wil je een zwaardere videokaart goed kunnen laten draaien, dan kan je er beter nog 1024 RAM bijzetten.

Hallo iedereen!, Sinds ik mijn nieuwe computer heb gekocht....

AMD athlon 5000+ (2x 2,6gh) 2x duel core
NVidia Geforce 7300 LE
Internegeheugen: 1024mb

.....gaat call of duty 2 op een of andere manier zelfs op 800x600 sloom.
Als ik een beetje rond kijk gaat het gewoon niet vloeiend. Is er iets mis of is mijn computer gewoon te sloom.. want dat kan ik me haast niet voorstellen ?? :confused:
Iemand sugesties?

Alvast bedankt!:rolleyes:

Precies dezelfde als hem jippi , nogwat!:eek:

Precies dezelfde als hem jippi , nogwat!:eek:

Stalker vraagt ook nogal wat van een videokaart. Als je ook een 7300 LE hebt, dan zal dat ook de bottleneck zijn.

Die draait wel op oudere kaarten, maar de minimumeisen GF 5700 en ATI 9600 zijn beide ook 128 bits kaarten en mid-end gamekaart uit die serie.

Je moet je niet zo makkelijk laten verleiden tot denk dat je kaartnummer hoger is het allemaal wel zal draaien. Het 2e getal bij nvidia is veel belangrijker.

GF x200 x300 x400 x500 => low tot high end kantoor en multimedia.
GF x600 x700 x800 x900 => gamekaarten

Je videokaart is dus inderdaad echt geen kaart om jou spellen fatsoenlijk te draaien.

Hallo mensen, ik ben nu van plan in de zomervakantie de XFX nVidia GeForce 8600 GTS te gaan kopen, is dit een goed plan of is er nog een betere videokaart voor ongeveer 250 euri?:)

had ook gigantische problem met Stalker (en Boilingpoint) op mn oude pc, mn nieuwe met Gefore 8800 kan Stalker op de allerhoogste settings aan, en wat je dan ziet is haast ongelooflijk. Stalker, wat een game, wow!!

leon

ik heb 2400 mhz , en 6600 gt 128mb drr3 trubo force en ik draai stalker ook makkenlijk op high settings

nou, mn vorige pc had die specs van jou, en ik kon m zeker niet op hoog spelen, verbaasd me dat jij het wel kan.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan