COD: United Offensive wil niet starten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ronan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronan

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2004
COD.JPG

Dat komt ervoor als ik op mijn nieuwe Call Of Duty: United Offensive klik. Ik had al wat problemen met mijn videokaart, die raakt soms oververhit dus heb ik nu nieuwe koelers en nu doet hij het. Kan iemand mij met deze fout helpen?

Videokaart: ATI Radeon 9800 Pro 128 MB
Moederbord: Asus P4S533-MX
Geheugen: 512 MB RAM
Harde schijf: Maxtor 40 GB
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz
Windows XP

Ik denk dat je het beste CoD maar opnieuw kan installeren.
Ik heb ook zo'n soort error gehad en dat heeft dus wel geholpen..

OK, Ik heb CoD gereïnstalled, maar het is nog steeds precies dezelfde fout.

Ik heb wel een illegale versie van gewoon Call Of Duty, dat heb ik geleend en zodat ik dan de uitbreiding Call Of Duty: United Offensive kon kopen. Maar ik denk wel dat het ook hieraan ligt: bij de gewone Call Of Duty heb ik geen geluid. Maar kan ik nergens op een andere manier aan die bestandjes komen?

Geplaatst door Ronan
Maar kan ik nergens op een andere manier aan die bestandjes komen?

Jawel, het spel kopen. Als je het spel leuk vindt, dan is dat het kopen heus wel waard. Kan je ook nog es online tegen andere gamers spelen. :)

Ja dat is natuurlijk wel waar maar als ik die kleine bestandjes gewoon ergens kan downloaden, bespaart het me 20 eurotjes.

Ja en als ik ergens gratis een ferrari enzo kan krijgen bespaart me dat ook een miljoen euro;) . Je kunt denk ik sowiezo de bestanden niet los downloaden. Dus je zult als je dat wilt het hele spel opnieuw moeten downloaden. Ennuh, het spel kopen is eigenlijk de enige juiste oplossing

Ja dat is wel waar, ik denk dat ik terug naar de winkel ga en deze ga omruilen tegen de deluxe edition en 20 euro extra betaal.

**big smurf in tha house**

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan