CoD:UO > error :2 sound files are missing or in bad format

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo mensen,

Ik had de gekopieerde versie van Call of Duty, we hebben daarna de uitbreiding gekocht, maar de uitbreiding werkte niet. Toen heb ik besloten de originele versie te kopen en heb toen nog eens geprobeerd of de uitbreiding zou werken. Maar nee hoor hij werkte nog steeds niet, terwijl de uitbreiding ook origineel is. Nu is het probleem: onder het installeren van het spel is het geluid HEEL slecht, is hij eenmaal klaar met installeren dan ga ik naar het hoofdmenu en dan is de ene helft van het hoofdmenu CoD en de andere helft van het hoofdmenu Call of Duty United Offensive -> ( de uitbreiding dus... ). Wil ik het eerste level van de uitbreiding gaan spelen dan laadt hij het eerste level van CoD en niet het eerste level van CoD:UO -> ( uitbreiding ), onder het laden breekt hij af en zegt hij :'' ERROR: 2 sound files are missing or in bad format''. wat kan hier het probleem van zijn ?

P.S :CoD is in het engels en de uitbreiding hebben we in Duitsland gehaald dus die is compleet in het Duits, kan het daar misschien aan liggen ? en als het zo is hebben we dus mooi ons geld weggegooid voor een spel dat het niet doet vanwege de taal waarin het spel is geprogrammeerd.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :)

Hmm, vreemd probleem. Het kan inderdaad een taal conflict zijn. Heb je ook de laatste Patch voor CoD geinstalleerd, voordat je CoDU(de uitbreiding) installeerde?

Neej moet dat dan ? kan ik dan niet het spel in een andere taal installeren ( uitbreiding dan he ;) ) anders heb ik er ook niets aan want op de kaft staat:'' komplett in Deutsch! ''

of ik moet al de eerste versie dus gewoon CoD installeren in het Deuts maar dat is ook niet leuk spelen :(

als je de uitbreidibg installeerd dan installeerd hij meteen de laatste patch, als hij nog niet geinstalleerd staat.

maar wat moet ik dan nu precies doen zodat hij niet meer aankomt met die 2 soundfiles ? Zodat ik daar vanaf kom ?

Veranderen in een andere taal kan denk ik niet, al hoewel het bij sommige games wel mogelijk was.(ergens gelezen een register tweak) Mischien even met Google goed zoeken.

Ik heb hier de orginele CoD en daarnaast een gedownloade:o CoD United offensive. Ik moest eerst de Patch (1.4 geloof ik) installeren, voordat ik de uitbreiding kon installeren. Deze werken alle twee zonder problemen.

Installeer beide eens opnieuw, mischien dat het je probleem oplost.

ik heb ze al zovaak geinstalleerd overnieuw althans de uitbreiding want met het originele gewone spel is niets aan de hand ? BTW geef ff je msn als je dat hebt dat praat wat gemakkelijker. volgens mij is de uitbreiding patch 1.4 en de gewone 1.0 . zou het daar aan liggen? maar als het daar aan ligt waarom zou hij dan zeggen dat iets mis is met de soundfiles ?

die 2 missing soundfiles was bij mij een meoilijk probleem. heb ik dus ook gehad,
bleek dat ik het spel in mijn dvd speler had geinstalleerd en die kon waarschijnlijk niet goed genoeg lezen. toen had ik hem in mijn cd speler gedaan en toen deed ie het perfect

(ben wel meteen met de dvdspeler naar specsavers gegaan):thumb:

dus wat ik zou kunnen doen is de uitbreiding oernieuw installeren in een andere cd-rom drive .

kan je proberen ja het werkte bij mij iniedregeval
pak er dan wel een die beter en sneller leest;)

Ik heb de uitbreiding geinstalleerd in een andere cd-rom drive en nee het heeft niet geholpen :( ik heb op internet gekeken en daar zeiden ze iemand te vragen die ook dat spel heeft en hem die pk3 files te laten sturen en diegene die ik mis erbij zetten zodat het hopelijk wel werkt.

maar ik heb hem gisteren dus in andere cd-rom drive geinstalleerd en bij de installatie was de muziek van heel slecht wel naar perfect gegaan :D dus ik dacht dat het nu verholpen was maar het was dus niet zo jammer genoeg :(

ik heb een aantal bestanden gevonden.
als je kan vinden welke je mist dan kan ik die wel opsturen:thumb:

localized_english_pakuo00.pk3
pakuo00.pk3
pakuo01.pk3
pakuo02.pk3
pakuo03.pk3
pakuo04.pk3
pakuo05.pk3
pakuo06.pk3
pakuo06_lowres.pk3

geef maar alles wat je over je slechte bedstand kan geven!

stuur maar eens die localized file als het goed is moet JIJ er 3 van hebben want ik heb namelijk localized german en jij hebt localized englisch, want ik denk als ik die verander dat het spel dan engels is i.p.v. duits word. en ik mis zeker pakuo06_lowres.pk3

heb je msn plz geef ff ik zal je wel meteen verwijderen als ik klaar ben als je dat wil, als k ok zo'n bestandje van pk3 klik dan kan ik hem of via het web opsporen of iets met zoeken, je weet wel zo'n wit icoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan