Cod UO

Status
Niet open voor verdere reacties.

timootje4

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
hi all!
ik heb een vraagje en misschien heeft iemand daar antwoord op...

als ik op multiplayer zit op cod UO, en ik wil een eigen server beginnen, en dat werkt dan ook, maar dan zit ik de hele tijd in mijn eentje te spelen... niemand komt binnen...
is dit toeval of ligt dit aan mij?

alvast bedankt,

Timootje4

Hallo????

Het is niet nodig om binnen een paar uur je topic omhoog te kicken. Iedereen helpt hier vrijwillig en er moet maar net iemand online zijn die jou kan helpen.;)

ok, sorry...
maar weet jij of iemand anders een antwoord op mij vraag?

(ik ben hier wel eens sneller geholpen hoor!)

De ene keer wordt je sneller geholpen dan een andere keer, het blijft vrijwilligerswerk. Ik heb geen antwoord op je vraag.

spel legaal?

cod 1 is al een oud spel en word natuurlijk minder gespeelt als bijv cod 2 etc.

je moet er ook van uit gaan dat er wss heel veel servers zijn en niemand gaat een server joinen waar 0 personen in zitten.

vraag iemand die het spel origineel heeft of hij kan joinen. dan kun je zien of het eigelijk wel werkt.

Snel even een servertje beginnen werkt vaak niet. De mensen zijn niet bekend met jouw server en daar komt bij dat een listen server (ingame) niet erg populair is. Dat de game zelf ook nog gedateerd is komt er ook nog bij. Er zijn niet erg veel mensen meer die deze game spelen.
Misschien is het beter om zelf een populaire server op te zoeken? :)

dit was geloof ik niet echt mijn vraag.
er zijn best nog wel mensen die het spel spelen, en ik weet servers genoeg, maar ik wil liever een eigen server opstarten(das mijn vraag!) maar weet iemand iets?

Het was niet echt je vraag inderdaad, maar wel mijn advies. :)

Goed, als je persé een eigen server wilt beginnen heb je vast hier wel iets aan.
Die tutorial is voor CoD 2 maar dat werkt vrijwel hetzelfde als CoD UO.

Verder heb je nog een config-bestand nodig en die kun je hier maken.

Succes ermee. :)

Een beetje ongeduldig ben je wel he?

Anyway, als ik jou was zou ik toch echt een server voor een ander spel gaan runnen, CoD 2 word bijv. nog erg veel gespeeld. Dan moet je je server ook nog populair maken, dus iets wat jouw server anders maakt als andere servers, zodat er mensen naar jouw server gaan.
Ook raad ik je aan om op wat forums je server te gaan promoten ;)

Ik moet je nog wel waarschuwen trouwens, het maakt voor de mensen die je willen helpen een stuk minder leuk als je zo ongeduldig doet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan