Cod WaW start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Beste mensen,

Ik heb call of duty eind 2008 gekocht en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid.

Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren.

Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks.

Dit geldt hetzelfde voor servers joinen in de multiplayer mode. Als ik servers probeer te connecten door het in de console in te typen werkt het ook niet. de console verdwijnt en er gebeurt gewoon niks.

Iemand een idee?

Aan me specs en me drivers kan het niet liggen. Ik heb het spel dus al eerder gespeeld op deze pc en de laatste drivers heb ik ook al geinstalleerd voor mijn Nvidia 9600 GT

probeer hem opnieuw te installaren, klinkt als een foutje in het spel.

Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd en het helpt niks. Ik ben bang dat me spel beschadigd is.

Gelukkig is er dan altijd nog TaartMan :)

Eerst wil ik je vragen of het een gedownload spel of een legaal spel is, waarschijnlijk legaal aangezien je berichten.

Ik heb het spel een paar weken terug gedownload, ik had precies hetzelfde probleem.
Toen bleek er een 'profile fixer' nodig te zijn, omdat er iets met je profiel aan de hand was.
Jammer genoeg, als je die tool gebruikt, ben je wel meteen al je save-data kwijt.

Maar bij mij werkte het, dus bij jou vast ook.
En ik vraag even toestemming om een link naar die tool op ThePirateBay te posten, aangezien het me niks illegaals lijkt. :thumb:

Gelukkig is er dan altijd nog TaartMan :)

Eerst wil ik je vragen of het een gedownload spel of een legaal spel is, waarschijnlijk legaal aangezien je berichten.

Ik heb het spel een paar weken terug gedownload, ik had precies hetzelfde probleem.
Toen bleek er een 'profile fixer' nodig te zijn, omdat er iets met je profiel aan de hand was.
Jammer genoeg, als je die tool gebruikt, ben je wel meteen al je save-data kwijt.

Maar bij mij werkte het, dus bij jou vast ook.
En ik vraag even toestemming om een link naar die tool op ThePirateBay te posten, aangezien het me niks illegaals lijkt. :thumb:

dit klinkt mooi :D
maar: kan ik dan ook nog wel online spelen? en waarom heb ik zo'n download nodig als ik het spel gewoon gekocht heb?

Ik weet niet of je dan nog online kan, aangezien die van mij al een gepirate versie is.
Maar, hij maakt alleen een nieuw account voor je aan, het lijkt me niet dat dit je spel illegaal maakt.

En waarom er een download voor nodig is? Tja, veel mensen van WaW hadden dat probleem op ThePirateBay, dus maakte de uploader een fix.

Ik wacht eerst nog op toestemming voor ik de link post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan