COD WAW werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

proost022

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
118
Oke dus ik heb de nieuwste call of duty gekocht maar deze werkt dus niet.
Als ik de singleplayer wil starten gaat de resolutie naar 800x600 ofzo en dan gaat hij gewoon terug naar de normale bureaublad.
Ik snap dit niet ik heb alle specs die ik nodig heb en toch werkt hij niet,ik heb de driver en directx al geupdate ik krijg geen error hij doet gewoon niets =/

Kan iemand mij helpen ?
 
Blijkbaar ben ik de eerste die het op de gok gooit..


Wat gebeurt er als je COD WAW opnieuw installeerd?
 
hetzelfde, het werkt dan ook niet.
Maar nu krijg ik ondertussen al een error, die kreeg ik eerst niet.
Ik had eens een crack geprobeerd om te zien of het niet aan de cd zou kunnen liggen maar voor de duidelijkheid ik heb het spel dus wel gekocht.

De console opent nadat ik het heb geprobeerd om te starten met een error-venstertje: Error during intialization:Unhandled exception caught. Dan klik ik op OK.
En dan zie ik de console en dit is de error die ik krijg:

----- Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Loading fastfile 'code_post_gfx'
used 1.13 MB memory in DB alloc
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 551 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps
Waited 591 msec for asset '$default' of type 'material'.
Waited 226 msec for asset 'light_corona' of type 'material'.
Waited 2 msec for asset 'clear_alpha' of type 'material'.
Waited 1 msec for asset 'depthprepass' of type 'material'.
Waited 0 msec for asset 'shadowclear' of type 'material'.
Waited 0 msec for asset 'shadowcookieoverlay' of type 'material'.
Waited 1 msec for asset 'shadowcookieblur' of type 'material'.
Waited 1191 msec for asset 'shadowcaster' of type 'material'.
Waited 1 msec for asset 'shadowoverlay' of type 'material'.
Waited 2 msec for asset 'stencilshadow' of type 'material'.
Waited 0 msec for asset 'stencildisplay' of type 'material'.
Waited 1522 msec for asset 'cinematic' of type 'material'.
Error: Waited 1090 msec for missing asset "water_droplet".
Error: Could not load material "water_droplet".
Error: Could not load material "water_dynamic_spray".
Loading fastfile 'ui'
used 39.48 MB memory in DB alloc

------- sound system initialization -------
Waiting for $init to finish. There may be assets missing from code_post_gfx.


Error during initialization:
Unhandled exception caught
 
Oke,

De 800 x 600 staat al ingesteld. Is er niet een andere opstart keuze waarin je kan kiezen wat wat moet zijn? Of in het spel dan. Maar dan springt het terug.. Zoals die laatste (vetgedrukte) foutmelding zegt, is dat er iets mist van het geluid. Zoek is op je cd naar dat bestand. Kopieer het dan en kijk of er meer bestanden met dezelfde extensie zijn in de CoD WaW map. Zo ja dan plak je het daar en kijk je wat het doet. Of je zoekt even met zoeken naar dat bepaalde bestand en vervangt hem door het bestand wat op de cd staat (als die erop staat) Werkt het niet.. Dan zal ik helaas moeten passen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het gevonden op de cd en het geplakt in de map van cod WaW, het stond er al maar ik heb het toch vervangen.Nu vroeg hij of ik het spel wou blijven blokkeren(de firewall) ik klikte op blokkering opheffen maar er is verder niets gebeurd.
 
Krijg je nu nog steeds de melding dat het bestand corrupt / missing is?
 
Raar genoeg als ik de crack gebruik wel en ook als ik de cd in steek hij begint automatisch te draaien en vraagt uninstall, singleplayer,multiplayer,...
Maar als ik op de gewone exe klik (waar ik dus een cd voor nodig heb) dan start hij even en gaat terug naar het bureaublad zonder een console of iets...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan