Cod?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen ik heb een vraagje..
ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen ,omdat
ik mijn videokaart die ik nu heb (geforce 4 mx4000 128mb) call of duty niet lekker kan spelen.
in sommige levels is mijn fps 30 a40 en sommige 50 tot 80 hoger kom ik niet.

maar dan nog een probleem ik wil me fps minstens 125 hebben dat kan al met een 9800 SE enzo.. makkelijk.

alleen ik wil niet zoveel geld uitgeven max.. bedrag is 80 euro's.
call of duty is al oud dus dat moet wel kunnen alleen welke raden jullie me aan...?;)

alvast bedankt:)

:| wow lekker goedkoop daar ga ik voor:) zoiets laat ik niet zitten alleen wil wel info zal niet verkeerde naam staan ofzo effe kijken naar de mhz!:cool:

meeste van de 6000 serie is pci dus ik ga daar ook van uit als je meer weet zeg me wel maar andere mensen die een leuke kaart weten voor een mooi bedrag...?
:D

wel laten weten of het pci of agp is he1:thumb:

Als ik het mailtje nog ooit krijg laat ik je het wel weten. Zit er ook steeds op te wachten. :P

Maar de 6600GT is wel in AGP vorm verkrijgbaar ;)

ja maar ik hoor wel eens dat agp ietsie duurder is :P maar welke raad je me anders aan? voor call of duty nog altyd he!:rolleyes:

Ik kan niks beters aanraden dan PCI-E, maar of je moederbord dat ook ondersteund?

nee alleen agp kan mijn moederbord aan.

ik zoek gewoon een mid class 3dkaart voor zo'n 40 a80 euro's.

het is alleen maar om call of duty met fps van 100 a 125 door te komen!:thumb:

mot toch kunnen.:rolleyes:

ik dach zelf aan dees Radeon A9550SE-T price is 57,00

of N6200/TD
(retail, VGA, DVI, TV-Out) 128 MB DDR-SDRAM GeForce 6200 AGP 8x voor 72,00

A9250GE/TD
(retail, DVI, TV-Out) 256 MB DDR-SDRAM Radeon 9550 AGP 8x voor 62,00 welke is hier beste voor de game call of duty?

alvast bedankt!:thumb:

ik denk dat ik voor de n6200GE/TD 128mb kijk effe op de gegevens.http://www.asus.nl/products/vga/n6200ge/overview.htm

maar op alternate is die wat te duur dat ik neem denk ik wel de 6200 serie alleen iets goedkopere maar call of duty zal daar toch wel op draaien?:confused:

Laatst bewerkt:
niemand game ervaringen met een geforce 6200? agp sersie?:(

ik zou die graag nemen daarom het heeft geen haast maar heb geen geduld op wat jullie kunnen zeggen:).

maar overal op sites staan er geen nagetieve dingen erover:rolleyes:

sorry dubbele post maar echt niemand weet het of een gefoprce 6200TD 128mb goed is voor games zoals coD!!?:eek:

Volgens mij kan het wel, als je nog steeds een low-budget kaart wilt hebben waarmee je zeker wel CoD goed kan spelen, dan raad ik gewoon de 6600 aan. (Niet de GT)

ja vind best alleen mijn moederbord kan geen pci-e aan dat is het rotte ervan:D

maar weet je al wat van agp of pci is want als die agp haal ik die gewoon:)

maar op een andere forum ben ik wijs gemaakt www.alternate.nl en dan de asus 9600 pro 128mb 79 euro war dan de btw afgaat.

en die 6600 is volgens mij pci? en op cod zeggen de gasten ook dat ze met fps van 125 en soms wel 300 spele met die kaart!:rolleyes:

denk dan tog dat ik de asus 9600 pro neem iemand nog suggesties dat ik dat niet moet doen (of juist wel?)

Ik kan je geen hulp bieden wat ATI kaarten betreft, aangezien ik daar 0,0% van afweet.

En ik bedoel dat je met die 6600 toch nog een BEETJE op de toekomst let. Aangezien er vast nieuwe games uitkomen die je ook interesseren.

(Daarom raad ik in eerste instantie altijd een 6600GT aan, daarna een 6800GT en als het budget hoog genoeg is een 6800Ultra in SLi :P)

ja maaar heb geen pci!:)

kan mijn mobo niet aan alleen agp en bijna heel 6 serie is pci hoorde ik behalve 6200 serie daar ook veel agp.

maar me budget kan hoger nu want er is wat gestort op me rekening voor werk dus ga maar rond de 90 a 100 max:D

hij zit iets over me budget dus ik wil wel gaan kijken voor de geforce fx 5700VE 256mb:D

voor 92 euro raden jullie me die ook aan of een ander voor dat geld ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan